عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 981
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 خرداد 1394 - 11:47
نویسنده: admin
ترفند همیشگی آندو/چرا تیموریان همیشه از قطر پیشنهاد دارد اما نمی رود؟

 

کاپیتان تیم ملی در لیست سیاه کمیته المپیک قطراخبار تراکتورسازی/گروه ورزش؛ بنا به اعتراف تلویحی فتح الله زاده او دو فصل قبل رکورد گران قیمت ترین ستاره لیگ برتر ایران را زد.

به گزارش بولتن نیوز، تیموریان با دریافت قراردادی نزدیک به 4 میلیارد تومان در قالب چند چک، گران قیمت ترین بازیکن ایران بود اما حربه همیشگی آندو در این مقطع از سال یک چیز است؛ از لیگ قطر پیشنهاد دارم. سه فصل متمادی است که سرژیک تیموریان برادر بزرگ او که مدیربرنامه هایش هم به حساب می آید صحبت از پیشنهاد قطر می کند اما دست آخر در آخرین روزهای نقل و انتقالات، این لیگ ایران است که آندو آن را انتخاب می کند.

کاپیتان تیم ملی در لیست سیاه کمیته المپیک قطر

در اواسط لیگ چهاردهم هنگامی که عملا امیر قلعه نویی قید این بازیکن ارزشمند را به بهانه خوب بازی نکردن زد و از سوی دیگر استقلال توان پرداخت باقی قرارداد گران قیمتش را نداشت، او عوض لیگ قطر سر از تبریز و تراکتورسازی در آورد. نمایشش هم آنقدر درخشان بود که از سوی کانون مربیان ایران به عنوان بهترین بازیکن لیگ قبل انتخاب شد.

کاپیتان تیم ملی در لیست سیاه کمیته المپیک قطر

اما دلیل عدم حضور کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در لیگ قطر چیست؟ او که سابقه حضور در تیم الخریطات این کشور را دارد چرا در سه سال گذشته که در اوج بوده، نتوانسته به این کشور حوزه جنوبی خلیج فارس برود؟ کلید حل معما در شادی گل معروف آندو با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در بازی های مقدماتی جالم جهانی 2014 برزیل است.

کاپیتان تیم ملی در لیست سیاه کمیته المپیک قطردر آن بازی معروف که سرنوشت تیم کی روش برای صعود به جام جهانی برزیل مشخص می شد تیم ملی فوتبال ما طی یک بازی بسیار نزدیک و سرنوشت ساز موفق شد با تک گل رضا قوچان نژاد از سد قطر بگذرد. در خاتمه آن پیکار، آندو تیموریان که آن زمان بازیکن لیگ قطر بود، به شکلی غیر متعارف شروع به خوشحالی کرد. او به سمت هواداران قطری رفت و با مشت کردن دست هایش بارها فریاد شادی سر داد.

این اتفاق موجب شد که کمیته ملی المپیک قطر که مسئول جذب بازیکنان خارجی لیگ ستارگان این کشور به حساب می آید تیموریان را در لیست سیاه خود قرار دهد. مسئولان تیم الخریطات و دو تیم دیگر قطر در آن مقطع خواهان امضای قرارداد جدید با آندو بودند اما آنچه از سوی قطری ها بی احترامی تیموریان به مردم این کشور خوانده شد، وی را از لیگ این کشور دور کرد.

مشخص نیست این محرومیت نانوشته و غیر رسمی از سوی قطری ها مدت دار است یا به صورت دائم برای تیموریان در نظر گرفته شده است. اگر حالت دوم صحت داشته باشد نتیجه می گیریم که آندو در لیگ پانزدهم مجددا در لیگ خودمان بازی می کند. مخصوصا اگر بازگشت مظلومی به استقلال قطعی شود آن وقت او پس از استفاده ابزاری از پیشنهاد قطری ها دست آخر مثل همیشه در ساعات پایانی نقل و انتقالات با یک قرارداد درشت و خوب به استقلال باز می گردد!

کاپیتان تیم ملی در لیست سیاه کمیته المپیک قطر

آنچه واضح و مبرهن است به زیرکی تیموریان و مدیر برنامه هایش مربوط می شود؛ آنها در طول چند فصل اخیر نشان دادند چگونه راه بستن قرارداد گران قیمت را بلدند. اگر به استقلال برگشت که نامش را می گذارند بازگشت به خانه خود و اگر در تبریز ماندنی شد عنوان می کنند شرایط برای بازگشت مهیا نبود!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی , لیگ برتر , تیموریان , تراکتورسازی , استقلال , آندو , قطر

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854321,46343212,947132,6432,546,442