عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 965
تاریخ انتشار: شنبه 23 خرداد 1394 - 20:29
نویسنده: admin
خبر مسرت بخش ادینهو برای هواداران تراکتورسازی/اولویت اولم تراکتور است

اخبار تراکتورسازی/چند روز پیش خبر مذاکره لوسیانو ادینهو با یکی دو تیم از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر و امارات به ایران رسید ، خبری که باعث نگرانی تراکتوری ها و همین طور هواداران این تیم شد تا جایی که بابت کم کاری مسئولان در جلب رضایت ادینهو برای تمدید با تبریزی ها دلخور بودند. در چنین شرایطی خبر این مساله به گوش ادینهو رسیده و او در مصاحبه ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد و این خبر را صراحتا تکذیب کرد.

لوسیانو ادینهو مهاجم گلزن تراکتورسازی و آقای گل لیگ چهاردهم ضمن تکذیب خبر مذاکره اش با تیم های عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام کرده که در حال حاضر در برزیل و در کنار خانواده اش مشغول استراحت است و با هیچ تیمی برای پیوستن به آن هیچ گونه صحبت و مذاکره نداشته است. ادینهو در ادامه توضیحاتی که برای تبریزی ها داشته است ، به آنها اطمینان خاطر داده است که تا دو هفته دیگر به ایران بازمی گردد و اولویتش برای تیم آینده اش در ایران تراکتورسازی است و در صورت عدم توافق با تبریزی ها درخصوص پیشنهادات دیگرش به صورت جدی فکر خواهد کرد تا بدبن ترتیب خیال تراکتوری ها و هواداران این تیم بابت مهاجم گلزنش ان تا حدود بسیار زیادی راحت شود.

گفتنی است لوسیانو ادینهو، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با ۲۰ گل‌زده، آقای گل این رقابت‌ها شد و تمدید قرارداد او با تراکتور یکی از دغدغه های  اصلی مسئولان ، کادر فنی و همین طور هواداران پرشور تراکتورسازی است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855131,46351313,028132,7242,546,523