عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 933
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1393 - 14:40
نویسنده: admin
مدافع تراکتورسازی جواب سرمربی و گلر پرسپولیس را داد

 

میرهانی هاشمی تاكيد كرد: پرسپولیس بعد از نتایج خوبی که مقابل پدیده مشهد و دو حریف آسیایی اش گرفته بود، می خواست در تبریز هم به روند خوبش ادامه دهد. با این حال ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و با زحمت و همدلی جلو رفتیم تا نتیجه بگیریم. خوشحالم که 3 امتیاز را به دست آوردیم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به فشردگی مسابقاتشان و اینکه دلیل باخت را خستگی عنوان کرده اند، بیان داشت: «اینطور نیست. پرسپولیسی ها حتی یکروز بیشتر از ما استراحت کرده بودند و دلیل پیروزی ما عملکرد خوب تیم بود که نشان از آنالیز خوب کادرفنی از تیم پرسپولیس داشت.»

مدافع تراکتورسازی درباره حاشیه های بیش از اندازه بازی تصریح کرد: «در این بازی با توجه به اینکه دو تیم می خواستند برنده از زمین خارج شوند، حاشیه هایی هم ایجاد شد. در تمام بازی های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه این اتفاقات رخ نداده است و دلیلش نیز تلاش دو تیم برای کسب 3 امتیاز است.»

میرهانی هاشمی درباره انتقادهایی که از خط دفاعی تراکتورسازی می شود تاکید کرد: «من از مدت ها پیش می گفتم که ساختار دفاعی تراکتورسازی با مشکل مواجه است. ما در اکثر بازی هایمان گل زده ایم اما تعادل میان خط دفاع و حمله مان وجود ندارد. با حضور تونی اولیویرا ما روی مسائل دفاعی کار می کنیم و حتی به جای گرم کردن نیز برای بهبود شرایط دفاعی تمرین می کنیم. انشاءالله در بازی های آینده شرایط بهتر می شود.»

وی درباره اینکه سوشا مکانی اعلام کرده توپ جمع کن های تبریز توپ را نمی دادند، گفت: «من که چنین چیزی ندیدم. من هروقت دیدم توپ جمع کن ها دو توپ به زمین می انداختند و این حرف ها درست نیست.»

میرهانی هاشمی در پایان افزود: «از هواداران خوب تراکتورسازی تشکر می کنم که در سرمای تبریز به ورزشگاه آمدند و حمایتمان کردند. امیدوارم بتوانیم در آینده نیز به این روند ادامه دهیم و آنها را خوشحال کنیم.»

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859765404,32112,028131,7242,545,523