عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 92
تاریخ انتشار: جمعه 18 اسفند 1391 - 14:40
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از فارس ، بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تبریز یکی از تیم‌های هجومی ایران بوده و جزو تاکتیک پذیرترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور است كه هيچ ترس و دلهره‌ای از استقلال ندارد.

سیروس دین‌ محمدی اظهار کرد: هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی از تیم‌های مدعی قهرمانی به شمار رفته و برای کسب سه امتیاز این بازی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

وی افزود: در هفته‌های اخیر تیم تراکتورسازی بازی هجومی از خود به نمایش گذاشته و نشان داده که برای ‌این تیم در تهران مقابل استقلال ترس و دلهره‌ای ندارد.

ملی پوش سابق فوتبال تبریز به تمجید از بازی تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا پرداخت و  تصریح کرد: الجزیره در بازی مقابل تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشته و تراکتورسازی می‌توانست حتی با گل‌های بیشتری این تیم را بدرقه کند.

بازی دو بر دو یادم نمی‌رود

بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد خاطرات بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران گفت: در سال 71 بازی استقلال با تراکتورسازی دو بر دو مساوی شد که گل دوم را جواد شالچی از زاویه بسته در دقیقه 90 وارد دروازه عابدزاده کرد که این خاطره هیچ وقت فراموشم نمی‌شود.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیماستقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را دارد از پیش‌بینی نتیجه بازی دو تیم خودداری کرده ولی ابراز امیدواری کرد که تماشاگران شاهد یک بازی جذاب و تماشایی باشند.

سیروس دین محمدی سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، شهرداری تبریز، بانک تجارت تهران، استقلال تهران و ماینس آلمان را دارد.

وی با تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه حضور داشته و در مقابل تیم آلمان نیز بازی کرد. سیروس دین محمدی در بازی دوستانه مقابل نانت فرانسه دو گل زد که گل نیمه اول وی در سال 76 و گل دوم وی در سال 77 ثبت شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856351,46363513,150132,8462,546,645