عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 871
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اسفند 1393 - 20:34
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

مهدی کیانی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی گفت:« تمرینات خوبمان را ادامه خواهیم داد تا انشالله با آمادگی کامل به مصاف حریفمان رفته و نتیجه لازم را کسب کنیم. حضور هواداران تاثیر زیادی در کسب نتیجه مناسب خواهد داشت زیرا تیم های خارجی وقتی هوادارانمان را ببینند، قدرتشان کاسته خواهد شد

کاپیتان سرخ پوشان آذربایجان در خصوص استقبال هواداران تراکتور از دیدار مقابل الاهلی امارات، اظهار داشت: امیدوارم هواداران همانند همیشه حضور خوبی در استادیوم داشته و به تیم کمک کنند تا ما نیز با کسب نتیجه مطلوب، دل آنها را شاد کنیم. با حضور آنها هر کاری ممکن است. هواداران در سرما و گرما از تیمشان حمایت کرده اند که سپاسگزار هستیم.

کیانی درباره وضعیت روحیه بازیکنان، بیان کرد: خدا را شکر همه بازیکنان علارغم شکست در مقابل نسف، روحیه خوبی داشته و با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد. باخت ها در بعضی مواقع خوب است.

وی در خصوص شکست سرخ پوشان تبریزی در مقابل نسف ازبکستان، گفت: ما واقعا بازی خوبی را انجام داده و در نیمه اول، تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت ولی متاسفانه در شروع نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته و دو گل ساده دریافت کردیم، در ادامه هر چه در توان داشتیم انجام دادیم تا جبران نتیجه شود ولی به در بسته خوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص تونی اولیویرا، اظهار داشت: آقای اولیویرا واقعا تیم و هواداران را دوست داشته و شناخت خوبی از بازیکنان دارد. تمرینات سطح پیشرفته ای را انجام می دهیم و امیدوارم زحمات وی را جبران کنیم.

وی درباره امکان صعود تراکتورسازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: تمام تمرکزمان این است که از گروهمان صعود کنیم. باید تمام تلاش خود را انجام داده و بازی به بازی پیش برویم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856831,46368313,198132,8942,546,693