عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 86
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 21:20
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از سايت اداره كل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ، در رقابت های هفته ی بیست و دوم لیگ دسته یک کشور، شهرداری به یک پیروزی با ارزش خارج از خانه دست یافت و گسترش فولاد و ماشین سازی مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند.

هفته ی بیست و دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور، با انجام چندین دیدار آغاز شد که تیم شهرداری تبریز توانست با یک گل میزبان خود ایرانجوان بوشهر را شکست دهد. گسترش فولاد و ماشین سازی نیز مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند.

پارسه ایرانیان 1 - 1 گسترش فولاد/ اختلاف 7 امتیازی با تیم دوم
شاگردان رسول خطیبی در این هفته از رقابت ها توانستند اختلاف امتیازی خود با تعقیب کننده ی خود را به 7 امتیاز برسانند و راه صعود خود به لیگ برتر فوتبال کشورمان را هموار کنند.

این تیم که امروز میهمان تیم پارسه ایرانیان بود، توانست میزبان خود را با نتیجه ی یک بر یک متوقف کند. محسن دلیر و محبوب مجاز زنندگان گل های این دیدار بودند.

ایران جوان بوشهر 0 - 1 شهرداری تبریز/ در دو قدمی صدر
شهرداری تبریز با مربیگری فراز کمالوند، سرمربی محبوب تبریزی ها، از ابتدایی فصل با بودجه های کلان خود از اصلی ترین کاندیدا های صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان بود که در نیم فصل اول نتوانست نتایج مطلوب را کسب کند.

اما در نیم فصل دوم رقابت ها، شهرداری اکثر امتیاز ها را درو کرده و نتیجه ی آن اختلاف دو امتیازی با صدر جدول رده بندی است که اختلافی جبران شدنی میباشد. شهرداری میتواند با پیروزی در دیدار های آتی خود، به همراه گسترش فولاد راهی لیگ برتر شود.

این تیم امروز، توانست میزبان خود را در بوشهر با نتیجه ی یک بر صفر شکست داده و 40 امتیازی شود.

ماشین سازی 1 - 1 شاهین/
ماشین سازی، قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان شرقی است که امسال با نتایج بسیار ضعیف خود، فوتبال استان را تحت تاثیر قرار داده است. این تیم که در 21 بازی قبلی خود، تنها 12 امتیاز کسب کرده بود که با تساوی خانگی امروز خود، 13 امتیازی شد. سیزده امتیازی که هیچ تأثیری در سرنوشت ماشین سازی در این فصل نخواهد داشت و سقوط این تیم به لیگ دسته دوم حتمی به نظر می رسد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,8171,4631,81714,332134,0282,547,827