عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 859
تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند 1393 - 13:02
نویسنده: admin

 

اخبار لیگ برتر والیبال/اخبار شهرداری ارومیه

بازي تيم هاي  بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری ارومیه در سالن المپیک گنبد از ساعت 17 آغاز شد كه در پايان شاگردان جهانگیر سید عباسی در تیم شهرداری ارومیه با تمرکز روی سرویس های هدف دار و دفاع روی تور توانستند با نتيجه 3 بر یک در مقابل ميزبان خود پیروز شوند.

تیم شهرداری ارومیه موفق شد ست های اول ، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13 ، 25 بر 20 و 25 بر 21 به سود خود خاتمه دهد و تنها سوم سوم را با امتیاز 25 بر 14 به حریف گنبدی خود واگذار کرد.

جهانگير سيد عباسي سرمربی تیم شهرداری ارومیه براي شروع اين بازی از تركيب  والریو ورمیگلیو ، شهرام محمودی ، پويا فياضي ،میلاد عبادی پور ، حامد رضايي ، نیکولای نیکولوف و عبدالرضا علیزده (ليبرو) استفاده نمود و در ادامه به فرهاد پیروت پور ، فرهاد نظری افشار و وحید سیدعباسی اجازه بازي داد.

اما محمد دوجی سرمربی تیم بازرگانی جواهری گنبد برای آغاز بازی از ترکیب سخی عیدی ، محمد امین حسن زاده ، احمد بابایی ، مهران زارع ، صمد اکبری ، هادی نیازی ، حمید محمد آلق (لیبرو) استفاده کرد.

محمد حسین شفقی ناظر فدراسیون والیبال در این دیدار بود و کیوان عابدزاده و وحید پورکاشیان هم به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

در سایر بازی ها نتايج زير به دست آمد:

نوین کشاورز تهران 0 - میزان مشهد 3

شهرداری تبریز 3 - متین ورامین 1

وزارت دفاع 0 - پیکان تهران 3

بدین ترتیب با نتایج به دست آمده تیم های شهرداری ارومیه ، میزان مشهد ، پیکان تهران و شهرداری تبریز به مرحله نيمه نهایی لیگ برتر والیبال راه یافتند.

تیم شهرداری ارومیه در اولین بازی دور رفت مرحله نيمه نهایی روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه  از ساعت 17 در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه میزبان میزان مشهد خواهد بود و تيم شهرداري تبريز در همان روز در تهران به مصاف تيم پيكان خواهد رفت.

اخبار لیگ برتر والیبال/اخبار شهرداری ارومیه/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852241,46322412,739132,4352,546,234