عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 825
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 20:22
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

اولین تمرین تراکتور بدون شما برگزار شد.  چه حسی دارید که از این تیم دور شده اید؟

به هر حال این اتفاقی است که ممکن است برای هر مربی بیافتد. از اینکه در کنار تراکتور نیستم ناراحتم. تراکتور تیم بزرگی است. (آه می کشد) دلتنگ هستم ولی از این به بعد به عنوان یک هوادار در خدمت باشگاه تراکتورسازی هستم.

خیلی ها معتقدند شما نتایج خوبی گرفته بودید و این برکناری حق شما نبوده است.

به هرحال نتایجی که گرفته شده را اهالی فوتبال می فهمند. من قضاوت را به هواداران می سپارم. اجازه بدهید یک مثال بزنم؛ اعتقاد دارم اگر ذوب آهن نتیجه می گیرد دلیل آن آقای آذری مدیرعامل این تیم است که پشت یحیی گل محمدی ایستاد و این تیم در نهایت به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرد. به نظرم تراکتورسازی هم نیازمند این دست اتفاقات است.

درباره یارگیری ابتدای فصل چه نظری دارید؟ به هرحال تراکتور خیلی خوب بازیکن گرفته بود.

کدام بازیکن؟ من دوست داشتم 50 درصد بازیکنان فصل قبل را در این تیم نگه دارم ولی انقدر اذیت شان کردند و پول شان را ندادند که در نهایت از این تیم رفتند. با بازیکنانی هم که در ابتدای فصل گرفتیم قهرمان نیم فصل شده ایم. 4-3 بازیکن خارجی در خط دفاع می خواستم که نتوانستم جذب کنم. الان هم سه جای خالی در تیم داریم که امیدوارم مربی بعدی در هرپستی نیاز داشته باشد بتواند بازیکن جذب کند. مطمین باشید اگر این تیم قهرمان نشود حتما سهمیه آسیایی می گیرد.

شما در مصاحبه ای گفته بودید در نیم فصل بازیکنانی که می خواستید را نتوانسته اید جذب کنید. فکر می کنید چرا خواسته های شما تامین نشد؟

به هرحال اجازه بدهید من درباره این موضوع نظری ندهم. من الان در کنار تیم نیستم و برکنار شده ام ولی امیدوارم خواسته های مربی جدید تامین شود. امیدوارم تشکیلات تراکتورسازی به مشکل بر نخورد و مربی بعدی تحت هر شرایطی حمایت شود. این تیم چند روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی دارد و الان نیازمند آرامش است.

این روزها بحث پیوستن تونی هم مطرح شده است. عده ای می گویند اگر تونی خوب بود چرا برکنار شد و اگر بد بود چرا به این تیم باز می گردد؟

من همیشه گفته ام که تراکتورسازی یک تیم بزرگ آسیایی است و باید ساختار و ثبات داشته باشد. فقط امیدوارم هر مربی که به تراکتور می آید باشگاه حمایتش کند و پشتش باشد.

شما بازیکنان زیادی را به این تیم معرفی کردید. بازیکنانی مثل دلیر که قبل از شما فرصت بازی نداشتند.

خدا را شکر می کنم که همه بازیکنانی که آمدند گل کاشتند. من دوست داشتم تیم پارسالم را حفظ کنم و چند بازیکن جدید هم به آن تیم اضافه کنم. تیمی را که قهرمانی جام حذفی شده بود به جای پاداش، جریمه کردند. باید این مسایل دیده شود. باید ببینیم چگونه مدیریت شده اند.

چرا باید مربی که در نیم فصل اول قهرمان شده است برکنار شود؟

قطعا این سلیقه مدیرعامل تیم است. نمی دانم شاید از قیافه من خوشش نمی آمده است شاید هم مشکل فنی دارم.

فکر می کنید برکناری شما پس از چند نتیجه ضعیف کار درستی بوده است؟ آن هم درست در روزهایی که تراکتور در کوران بازی های لیگ است و لیگ قهرمانان به زودی آغاز می شود.

فکر می کنید استارت برکناری من از چه زمانی خورد؟ برکناری من بعد از آن بازی با سایپا (هفته یازدهم) کلید خورد یعنی درست زمانی‌که ما تیم صدر جدول بودیم.

یعنی بعد از یازده هفته می خواستند شما را برکنار کنند؟

آقایان رفته بودند با یک مربی صحبت کرده بودند. استارت این مسایل از همان جا شروع شد. من به عمرم در تمام دنیا ندیده ام که مربی که تیمش در صدر جدول است برکنار کنند.

و در نهایت شما برکنار شدید.

فقط می توانم بگویم حیف از برنامه سه ساله ای که من برای این باشگاه داشتم و عملی نشد. مطمین باشید اگر عملی می شد خیلی به نفع فوتبال تبریز و ایران بود.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط کمال در تاریخ 1393/11/23 و 2:50 دقیقه ارسال شده است

چرا این رسول بعد رفتن از ترختور یادش افتادبازیکنانش رو نخریدن یا موقع باختن مشکلات یادش می افتادچرا موقع رفتن به امارات نگفت نریم بازکن نخریدن چرا بعد اردو نگفت بازیکن مورد نظرم رو نخریدن دالدان گلن داش توپوخادیعر
پاسخ : ساده است. اون موقع سرمربي تيم بود و گفتن بعضي مسائل تيم رو به حاشيه مي برد اما الان تراختور غرق در حاشيه ست و تو حاشيه داره خفه ميشه!
اينم دستاورد مديريت امثال عباسي و كريميان و دار و دستشونه.
مدير كه غيرفوتبالي و اكثراً غيربومي شد بيشتر از اين نميشه انتظار داشت.
كي روش ، درخشان و امثال اونا اخراج نشدن اما خطيبي كه تيم رو به جاي خوبي رسونده بود جاييكه هيچكس در سال اول انتظارشو از رسول فرگوسن نداشت متأسفانه اخراج شد!!!
چون خواسته هاي بيجاي آقايان رو اجابت نميكرد.
آقايوني كه از تهران دستور ميگرفتن!


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1721,4631,17213,687133,3832,547,182