عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 819
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 بهمن 1393 - 20:20
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

کامدار ادامه داد: ولی فوتبال بالا و پایین دارد، یک مدت بود که ما خوب نتیجه گرفتیم اما سه، چهار بازی باختیم و دیگر نمی‌ دانم چه اتفاقاتی در این بین افتاد که حاج رسول اخراج شد اما این را خوب می‌ دانم که او خیلی راحت می‌ توانست با بچه ها ارتباط برقرار کند.

او در مورد سرمربیگری موقت قادر رحیم زاده ادامه داد: نظر خاصی ندارم اما رحیم زاده مربی خوبی است انشاالله بتواند تیم را اداره کند تا در بازی با صبا بتوانیم نتیجه بگیریم ما چیزی برای از دست دادن نداریم و هیچ چیز برایمان مهم نیست به جز گرفتن 3 امتیاز این دیدار.

این بازیکن درباره بازی کردن در پست دفاع راست به جای ایرانپوریان نظرش را اینگونه بیان کرد: پست تخصصی من آنجا نیست از ته دل آرزو دارم محمد ایرانپوریان هر چه زودتر خوب شود و بیایید سر جایش و من هم بروم در پست خودم بازی کنم. چون واقعا بازی برایم در پست دفاع راست سخت است البته اگر کادرفنی بگوید واقعا مجبورم که در آنجا بازی کنم چون مربی های یک تیم یک چیزی صلاح می‌ دانند که می‌ گویند.

هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد اینکه با این شرایط می‌ توانند نیم فصل دوم موفق باشند یا خیر گفت: شرایط که سخت شده انشاالله کادرفنی جدید و بزرگترهای تیم هر چه سریع تر مساله را جمع و جور کنند اگر این کار خیلی زود جمع شود از آن جایی که ما خیلی با صدرجدول فاصله نداریم می‌ توانیم موفق شویم.

کامدار در پایان افزود: آقا رسول نماد غیرت آذربایجان است و حیف شد که رفت. مربی ای مثل خطیبی که بیاید و بومی ها را دور هم جمع کند و به تیم انگیزه و روحیه بدهد حالا حالاها دیگر به تراکتورسازی نمی‌ آید امیدوارم او هر جا که هست موفق و سلامت باشد و با قدرت زیاد دوباره به تراکتور برگردد. در آخر از هواداران تراکتور تقاضا دارم که مثل همیشه از تراکتورسازی حمایتی همه جانبه داشته باشند.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851631,46316312,678132,3742,546,173