عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 808
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 بهمن 1393 - 18:07
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی در خصوص صحبت های غزنوی که اعلام کرده نمی داند چرا آجرلو در جلسه حضور نداشته، ادامه داد: در خصوص مصاحبه آقای غزنوی صحبتی ندارم. هیچ جلسه هیئت مدیره ای در کار نیست و اگر برگزار شده، چرا به من دعوت نامه ارسال نکرده بودند؟ مگر می شد، عضوی از هیات مدیره را دعوت نکنند؟

آجرلو، گفت: آخرین جلسه برگزار شده در رابطه با انتخاب مدیرعامل بود که به دلیل غیر فوتبالی بود عباسی، مخالف حضور وی بودم ولی به دلیل رای اکثریت پذیرفتم. اگر جلسه ای برگزار شده بهتر است مصوبات را در سایت رسمی قرار بدهند تا موافقان و مخالفان مشخص شود. طبیعتا اگر جلسه ای برگزار می شد، از آقای خطیبی حمایت می کردم زیرا با وی قهرمان نیم فصل شدیم.

نایب رئیس هیات مدیره تراکتور سازان در خصوص صحبت هایی مبنی بر حضور مجدد اولیویرا در تبریز گفتک من به شدت مخالف حضور اولیویرا هستم زیرا وی رفتار های خوبی در کنار زمین نداشته و غیر حرفه ای است. ما مربیان خوبی مثل علی دایی، فرهاد کاظمی، فراز کمالوند و کریم باقری داریم. اگر به ناچار خواستیم مربی خارجی بیاوریم باید مربی همانند فاتح تریم بیاید.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط صمد در تاریخ 1393/11/21 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

اولیویرا هرگز در تیم تراکتور موفق نبوده است چرا هیئت مدیره عملکرد سال گذشته اولیویرا را مد نظر قرار نمی دهد سال گذشته از وقتی اولیویرا به تیم آمد هیچ کاری نتونست بکنه و قهرمانی جام حذفی هم حاصل زحمات جلالی و بازیکنان تراکتور بود که اولیویرا از راه رسید و درو کرد اگر می خواهند مربی خارجی بیاورند بایستی مربی بزرگتری بیاورند تا تراکتور امسال و یا سال آینده بتواند قهرمان بکند


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885456192,7125,842125,5382,539,337