عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 807
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 بهمن 1393 - 17:55
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی در ادامه افزود: البته با شرایطی که در هیات مدیره باشگاه حاکم است، فکر می‌کردم خطیبی زودتر از این برکنار شود. در این مقطع زمانی تغییر کادرفنی اشتباه بود، چون برای مربی جدیدی که می‌خواهد کار را دست بگیرد، فرصت کافی وجود ندارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان مدیریت شما بحث برکناری خطیبی پیش آمده بود یا خیر؟»، تصریح کرد: من زمانی که در هیات مدیره باشگاه بودم، بعد از آنکه از نظر دیدگاهی با سایر اعضا به مشکل خوردم، صلاح دیدم از مدیرعاملی کنار بکشم زیرا ماندنم به ضرر خودم بود ولی تا آن موقع بحث برکناری خطیبی پیش نیامده بود.

نظمی افزود: آن موقع در هیات مدیره روی مدیرعامل بحث بود نه سرمربی! اول ما رفتیم و بعد هم نوبت به برکناری رسول خطیبی رسید. به نظرم به عباسی (مدیرعامل فعلی باشگاه( اشتباه مشاوره می‌دهند. مشاوره‌هایی که چه از داخل و چه از خارج باشگاه به عباسی می‌رسد، کار را به جای خوبی نمی‌رساند..

وی همچنین در خصوص گزینه‌هایی چون تونی اولیویرا، علی دایی، حمید استیلی و غیره که برای جانشینی خطیبی مطرح می‌شود، اظهار کرد: این اسامی گمانه‌زنی است. با شناختی که من از هیات مدیره فعلی دارم، شاید از پنج، شش اسمی که در رسانه‌ها مطرح شده، فقط یک یا دو نفر مدنظر باشند.

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: اعضای هیات مدیره قبل از بازی تراکتورسازی با پدیده علیه کادر فنی و رسول خطیبی مصاحبه کردند که این مصاحبه‌ها نشان می‌داد شرایط باشگاه معمولی نیست. آن صحبت‌ها کار درستی نبود ولی نشان می‌داد که تغییراتی در راه است.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855661,46356613,081132,7772,546,576