عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 772
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 14:24
نویسنده: admin

 

اخبار گسترش فولاد

کمالوند ادامه داد: تیم‌ها در هفته های پایانی شرایطشان دشوارتر می‌شود و امیدوارم در بازی با پیکان بتوانیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم و دست پر به تبریز بازگردیم.

وی در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: ما شرایط خوبی داریم. هفته گذشته هم بازی بسیار خوبی مقابل سایپا آغاز کردیم اما در شرایط عجیبی نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی بازگردانیم و در این دیدار موفق باشیم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص بازیکنان محروم و مصدومش برای دیدار گسترش فولاد با پیکان افزود: مصطفی اکرامی را به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته در اختیار نداریم. همچنین علیرضا نقی زاده به علت کشیدگی از ناحیه همسترینگ و محسن بیاتی نیا را به علت کشیدگی از ناحیه آشیل پا در اختیار نداریم.

فراز کمالوند در خصوص اینکه 50 روز تعطیلی روی کیفیت تیم‌ها تأثیری گذاشته یا خیر ، ‌گفت: کیفیت دیدار ما مقابل سایپا بسیار بالا بود 5 گل رد و بدل شد و چهار پنج موقعیت دیگر هم هر دو تیم به دست آوردند. فکر می‌کنم در بازی مقابل پیکان هم شرایط ما بهتر از هفته گذشته باشد اما در مجموع لیگ برتر نسبت به گذشته کیفیتش پائین‌تر بود و این طبیعی است. رقابت‌ها 50 روز تعطیل بود و نباید انتظار داشت تا تیم‌ها شرایط قبلی خود را داشته باشند. فکر می‌کنم در این هفته شرایط بهتری حکم‌فرما باشد.

اخبار گسترش فولاد/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2805404,62512,332132,0282,545,827