عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 769
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 بهمن 1393 - 19:27
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی در رابطه با اتفاقاتی که در دیدار مقابل ملوان افتاد و اعضای تراکتور‌سازی به رفتار هواداران ملوان اعتراض داشتند خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط به فکر دیدار تراکتور‌سازی مقابل پدیده مشهد هستیم و تمام این مسائل را فراموش کردیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی در رابطه با اینکه گفته می‌شود قرار است امروز مدیرعامل باشگاه مشخص شود اظهار داشت: در این مدت سعید عباسی مسائل تیم را برعهده داشت و کار را به خوبی پیش می‌برد. در حال حاضر هم هفته‌ای یکبار جلسه هیأت‌مدیره برگزار می‌شود. امروز در راستای همان جلسات هیأت مدیره دور یکدیگر جمع می‌شوند تا در مورد مسائل تیم تصمیم‌گیری کنند.

ایوب ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا با حضور شاهین ثاقبی در اردوی تیم ملی امید که از 18 اسفند آغاز می‌شود با توجه به اینکه تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد موافقت می‌کنند، اظهار داشت: هنوز در این رابطه چیزی به ما اعلام نکردند. پس از اعلام این مسئله باید با سرمربی تیم صحبت کنیم. ما تابع قوانین هستیم البته در این راستا باید تعامل دوجانبه باشد تا نه باشگاه متضرر شود و نه تیم ملی امید. هر وقت این مسئله اعلام شود سرمربی و مدیریت تیم در این رابطه تصمیم می‌گیرند.

وی در مورد اینکه وضعیت بازیکنان سرباز تراکتور به کجا انجامید و آیا به این نفرات اجازه بازی داده می‌شود، گفت: هنوز چیز جدیدی در این مورد اعلام نشده است. مسئولان در این مورد تصمیم می‌گیرند از خدایمان است که بتوانیم از این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم و آنها از شرایط مسابقه دور نشوند. امیدواریم در این رابطه اتفاقات خوبی بیفتد و این بازیکنان اجازه همراهی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند در این مورد مسئولان قول هایی داده اند که امیدواریم مثبت باشد. حتی گفته می‌شود با توجه به در پیش بودن روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب نامه‌نگاری صورت بگیرد و برای شروع به کار این بازیکنان از مسئولان اجازه بگیریم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854326193,0996,229125,9252,539,724