عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 752
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1393 - 13:44
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

او ادامه داد: بعضاً هم اگر تعداد خیلی معدودی! حرفهایی را زدند که این مورد در تمام استادیوم های کشور اتفاق می افتد و باید ریشه یابی گردد. ولی این را هم باید عرض کنم که در برابر شعارهای تماشاچیان تبریز در بازی رفت که خودم هم آنجا حضور داشتم بسیار ناچیز بود.

وی خطاب به رسول خطیبی سرمربی تراکتور هم گفت: ضمن اینکه به آقای خطیبی هم باید بگویم شما نگران جایگاه تیم ملوان نباشید که شهر انزلی آنقدر پتانسیل دارد که با این جمعیت کم ، سال های سال در لیگ برتر حضور داشته باشد.

شما به فکر این باشید که با اردوهای خارج از کشور و هزینه های میلیاردی که مسئولان تیمتان انجام می دهند در پایان فصل جایگاه خوبی برای تراکتورسازی کسب نمایید و جوابگوی هوادارانتان باشید که در آن صورت باعث افتخار تیم های شهرستانی خواهید بود ، همانگونه که تیم ملوان بزرگ سال ها افتخار و پرچمدار تیم های شهرستانی بود.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط یاشار در تاریخ 1393/11/12 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

از حیثیت تیمهای شهرستانی ملوان دفاع کرده؟!!!!!ملوان مگه چیکار کرده؟!!!!! این تیم که همش رتبه اش دور رقمیه ؟!!!!
در ضمن کمال وقاهت رو به حدی رسونده که انزلیه دهات رو با تبریز مقایسه میکنه؟!!!!!!!تو عالم خودش دهاتشون رو همسان شهر ما دونسته ....
در ضمن یه نگاه به تیمت بنداز بعد حرف مفت بزن... این اسمای بازیکناته:مازیار زارع-یوسفی-پژمان نوری........ منتخب استقلال و پرسپولیس و.. جمع کردی تیمت الان دبی رفتن تیم ما رفته تو چشت؟!!!!
میتونی تیم بی صاحابتو از ته جدول بکش بیرون بچه پروی دهاتی


این نظر توسط کیوان در تاریخ 1393/11/12 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

یادتون باشه دیگه نرین تو انزلی وبه سیروس قایقران ابراز ارادت کنید چون این انزلی چیا ظرفیت ندارند آدم های بی شخصیتی اند واینطوری جواب میدند


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854533564,65317,168136,8642,550,663