عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 737
تاریخ انتشار: پنجشنبه 09 بهمن 1393 - 19:37
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

تراکتورسازی هم اکنون با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فولاد خوزستان در جایگاه سوم جدول ایستاده است و با توجه به فاصله دو امتیازی با دو تیم نفت تهران و سپاهان، این امید را دارد که در همین هفته هجدهم بار دیگر به صدر جدول بازگردد. البته در بازی حساس با ملوان ، رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی و سامان نریمان جهان مهاجم این تیم ، تراکتورسازی را به دلیل محرومیت همراهی نخواهند کرد.

در چه شرایطی تراکتور به صدر برمی گردد؟ + تحلیل اوضاع سایر مدعیان

تحلیل وضع و اوضاع سایر مدعیان لیگ برتر

صعود دوباره شاگردان رسول خطیبی به بالاترین خانه جدول لیگ برتر در این هفته، ضمن ثبت پیروزی آنها در انزلی برابر تیم ملوان، به ناکامی نفت تهران و سپاهان اصفهان در بازی های جمعه وابستگی شدید دارد.

بر اساس برنامه، سپاهان در بازی حساسش در این هفته در تهران میهمان تیم استقلال است و با توجه به سختی کار شاگردان حسین فرکی، هواداران تراکتورسازی می توانند به از دست دادن حداقل دو امتیاز توسط سپاهان امیدوار باشند.

اما نفت تهران این هفته در خانه خود بازی می کند و باید از تیم استقلال خوزستان پذیرایی نماید که البته نمی توان واریز سه امتیاز این مصاف را از هم اکنون در حساب نفتی ها لحاظ کرد. با توجه به این شرایط، تیم تراکتورسازی انگیزه بالایی برای بازگشت با دست پر از انزلی دارد و چنانچه این اتفاق رخ دهد، کار سرخپوشان تبریز در ادامه لیگ راحت تر نیز خواهد شد.

البته بازی در انزلی برای هر تیمی سخت است، حتی اگر ملوان تیم قعرنشین جدول باشد و شرایط مطلوبی را هم تجربه نکند و قطعا کادرفنی تراکتورسازی این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده است که در بازی با ملوان نباید به فانوس به دستی قوهای سپید انزلی توجه کنند.

مواجهه ملوان با وزنه سنگینی بنام تراکتورسازی در خانه

تیم ملوان هم اکنون با ۱۱ امتیاز در پائین ترین خانه جدول قرار گرفته و با نفت مسجد سلیمان، تیم پانزدهم سه امتیاز فاصله دارد. ملوانی ها که فصل خوبی را سپری نمی کنند، در بازی با تراکتورسازی با اینکه میزبان هستند، اما با این حال کار سختی پیش رو دارند. ملوان چنانچه در این بازی گل زودهنگامی دریافت کند، هوادارانش روی بازیکنان و کادرفنی این تیم فشار و استرس دوچندان وارد خواهند کرد، موضوعی که در بازی های این فصل تیم ملوان به وضوح مشاهده شده و می تواند نقطه قوت تراکتورسازی در این دیدار به حساب بیاید و کار شاگردان رسول خطیبی را برای فرار بزرگ به صدر جدول و کسب هر سه امتیاز بازی راحت تر کند.

فارغ از وضعیت دو تیم در جدول، مصاف هایی که تراکتورسازی و ملوان در طول سال های گذشته برابر یکدیگر داشته اند، همواره از جذابیت و حساسیت خاصی بخصوص در بین هواداران دو تیم برخوردار بوده و بازی جمعه انزلی نیز نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد.

تیم پیروز مصاف آدینه دو تیم ملوان و تراکتورسازی می تواند با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات فکر کند اما تیم بازنده در ادامه راه کار سختی در رقابت با تیم های همسایه جدولی خود پیش رو خواهد داشت.

در آخرین مصاف دو تیم كه به هفته سوم لیگ چهاردهم (لیگ جاری) بر می گردد ، تراکتورسازی با گل سه امتیازی ادینیو موفق شد ملوان را شکست دهد.

دیدار تیم های ملوان و تراکتورسازی رأس ساعت ۱۵ فردا جمعه دهم بهمن در انزلی برگزار خواهد شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6901,4631,69014,205133,9012,547,700