عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 698
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 دی 1393 - 16:09
نویسنده: admin

 

اخبار تیم شهرداری ارومیه

امتياز كامل اين ديدار حساس كه براي ماندن در كورس قهرماني گروه چهار براي هر دو تيم حائز اهميت بود پس از نود دقيقه تلاش از آن تيم شهرداري اروميه شد.

تيم شهرداري اروميه كه در بازي رفت با نتيجه يك بر صفر مغلوب اين تيم شده بود موفق شد انتقام بازي رفت را از تيم شهرداري كامياران گرفته و جمع امتيازات خود را با يك بازي كمتر نسبت به ساير حريفان خود به عدد بيست برساند.

بيش از اين تيم صدر جدول گروه سوم بيست امتيازه بود و تيم شهرداري كامياران با هجده امتياز بالاتر از شهرداري اروميه هفده امتيازي قرار داشت كه با اين برد فعلا تيم شهرداري اروميه با بيست امتياز و با توجه به اينكه باز هم يك بازي كمتر از حريفان خود انجام داده است بالاتر از همنام كامياراني خود قرار خواهد گرفت.

نيمه نخست اين ديدار با سوت حسام عرب آغاز شد و از همان دقايق ابتدايي بازي ياران محرم نشاطي برتري مطلق خود را بر حريف خود ديكته نمودند و تا دقيقه سه بازي سه موقعيت گل را به راحتي از دست دادند تا اينكه در دقيقه هفت اين ديدار گل زيباي هادي اصغري برتري تيم شهرداري اروميه را به اثبات رساند و تيم خود را يك بر صفر پيش انداخت.

حملات پياپي اروميه ايها در يك هواي كاملا برفي بعد از به ثمر رساندن تك گل بازي پايان نيافت و بعد از حدود چهار دقيقه مهدي رستم زاده پاس بسيار زيباي هادي اصغري را با يك شوت بسيار زيباتر ، از راه دور به تيرك افقي دروازه كوباند تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه تختي بيرون آيد.

بازي در نيمه اول به صورت يك طرفه و با حملات پي در پي شهرداري اروميه با همان تك گل هادي اصغري به پايان رسيد.

نيمه دوم با برتري تيم شهرداري كامياران كه چيزي براي از دست دادن نداشتن آغاز شد و با طراحي حملات متعدد كه هيچ كدام به موقعيت گل هم تبديل نشد ادامه داشت تا اينكه باز هم شهرداري اروميه در ده دقيقه پاياني سوار بر بازي شد و در همان ده دقيقه چند موقعيت گل را باز هم از دست داد و در نهايت بازي با همان نتيجه يك بر صفر به سود تيم شهرداري اروميه به پايان رسيد.

از نكات جالب توجه اين ديدار مي توان به حضور محمد حضرت پور شهردار محترم كلانشهر اروميه در اين بازي اشاره نمود كه به طور نامحسوس وارد جمع هواداران مشتاق تيم شهرداري اروميه شده و به همراهي و در جمع آن ها به تماشاي اين ديدار نشست و چندين بار هم به شدت از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

حضور محمد حضرت پور شهردار اروميه در بازي شهرداري اروميه

جالب تر اينكه حسين نيرويار دبير هيات فوتبال شهرستان اروميه براي هدايت حضرت پور به بخش جايگاه ويژه به پيشواز وي رفت اما شهردار تمايلي به حضور در جايگاه از خود نشان نداد و حاضر شد از همان سكوي هواداران نظاره گر بازي باشد و پس از اتمام بازي با حضور در چمن ورزشگاه از بازي خوب ياران محرم نشاطي تقدير و تشكر نمود.

تيم فوتبال شهرداري اروميه در هفته ششم از دور برگشت اين رقابت ها در بوشهر ميهمان تيم كارگر بنه گز خواهد بود. اين ديدار روز شنبه چهارم بهمن ماه 1393 از ساعت 14:15 دقيقه شروع خواهد شد.

جدول رده بندي گروه C رقابت هاي ليگ دسته دو فوتبال ايران

جدول رده بندي گروه C رقابت هاي ليگ دسته دو فوتبال ايران

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854991,46349913,014132,7102,546,509