عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 683
تاریخ انتشار: جمعه 26 دی 1393 - 13:18
نویسنده: admin

 

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

وی اظهار کرد: خوشبختانه در نیم فصل دوم روند رو به رشد تیم و کسب پیروزی های مستمر همچنان ادامه دارد که این امر با زحمات کادر فنی و مدیریتی باشگاه امکانپذیر شده است.

وی اضافه کرد: حضور یک تیم از آذربایجان غربی در لیگ دسته دو ، شروع خوبی برای احیای دوباره فوتبال استان است چرا که پتانسیل و ظرفیت انسانی بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که تاکنون مغفول واقع شده که باید در این میادین کشف و به فوتبال کشور معرفی شود.

این فوتبالیست سلماسی ادامه داد: جای آذربایجان غربی در جمع تیم های لیگ های برتر کشوری خالی است و این امر نیازمند حمایت مسئولان و برنامه ریزی دقیق دست اندرکاران ورزش استان برای رشد و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال است.

مهاجم تیم شهرداری ارومیه که تاکنون چهار گل در این رقابتها به ثمر رسانده است، گفت: تیم ما در گروه سه مسابقات، رقابت بسیار سختی با حریفان خود دارد به طوری که تیم های دوم تا چهارم گروه هر کدام با 17 امتیاز هم دیگر را به سختی دنبال و تیم صدر جدولی را که فقط 18 امتیاز دارد، تهدید می کنند و ما نباید بگذاریم کار به اما و اگرها کشیده شود.

اصغری افزود: ما هفته آینده یک دیدار مهم مقابل تیم شهرداری کامیاران خواهیم داشت و از هواداران فوتبال آذربایجان و ارومیه درخواست می کنم با حضور در ورزشگاه تختی ارومیه تیم محبوب شهرشان را در این دیدار همراهی و حمایت کنند.

هادی اصغری یکی از فوتبالیست های موفق شهرستان سلماس است که سابقه عضویت در تیم های لیگ برتری راه آهن تهران ، سپاهان اصفهان و استقلال اهواز را دارد.

هادی اصغری در فصل 87-1386 لیگ برتر که عضو تیم راه آهن بود با به ثمر رساندن 18 گل به طور مشترک با محسن خلیلی از تیم پرسپولیس عنوان آقای گلی را کسب کرد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852875693,09210,799130,4952,544,294