عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 663
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 دی 1393 - 19:07
نویسنده: admin

 

 

اخبار والیبال ارومیه

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقاي دكتر سرافراز رياست محترم صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران


باسلام و تهيت


همانطور كه مستحضر هستيد نقش و جايگاه سازماني كه رياست آن بر عهده جنابعالي است والا، مهم و بسيار حساس مي باشد به گونه اي كه در ميان تمامي رسانه ها و بنگاه هاي خبري و خبرگزاري ها از آن به عنوان رسانه ملي ياد ميشود.


بنيانگذار فقيد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نقش صدا و سيما را به سان يك دانشگاه عنوان فرموده اند به گونه اي كه ملت ايران و ساير ملل جهان از آن كسب معرفت، دانش و آموزه هاي انساني، ديني و اخلاقي داشته باشند و همچنين رهبري معظم انقلاب نيز در عموم بيانات و مواضع شان بر نقش و رسالت عظيم اين رسانه در وحدت و انسجام ملت بزرگ ايران تاكيد داشته اند.


با كمال تاسف اخيراً شاهد بوده ايم در بازي تيم هاي واليبال شهرداري اروميه و نوين كشاورز تهران، گزارشگر بازي از موضع عدل و انصاف خارج گرديده و مطالبي را در گزارش بازي خود عنوان نموده كه موجبات ناراحتي و تكدر خاطر مردم قهرمان، ولايي و شهيد پرور آذربايجان را فراهم آورده است، آذربايجاني كه در دفاع از انقلاب و اسلام و ايران همواره پيشرو و پيشتاز بوده و بهترين و نام آورترين فرزندان خود را تقديم اين راه مقدس نموده است.


بجا و شايسته است آن مقام محترم ضمن تذكر جدي به عوامل و تهيه كنندگان برنامه مذكور از آنان بخواهد در پيشگاه تمامي ملت ايران، از ساحت آذري زبان هاي ميهن عزيزمان بخصوص مردم غيور و ولايتمدار اروميه عذرخواهي رسمي نمايند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6691,4631,66914,184133,8802,547,679