عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 648
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 دی 1393 - 17:29
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

سعید دقیقی در خصوص شرایطش در پیکان و اوضاع تیم در اردوی جزیره کیش گفت: نیم فصل را با برنامه مدونی شروع کردیم تا بتوانیم در ادامه بازی ها بهتر کار کنیم و نتایج بهتری از نیم فصل اول بگیریم. در نیم فصل دوم آقای چیذری به عنوان بدنسازی به تیم اضافه شدند که به آمادگی برتی بازیکنان خیلی کمک کردند. باید در ادامه مسابقات توقعاتی که رسانه ها و اهالی فوتبال از پیکان در ابتدای فصل داشتند را برآورده کنیم.

صد در صد شرایط تیم نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و در این مدت کادر فنی جدید وقت زیادی داشته تا شناخت تاکتیکی از تیم بدست بیاورد. به هر حال در ابتدای فصل زمان کمی برای آمادگی تیم داشتیم و فقط می توانستیم تعداد محدودی بازیکن برای تقویت تیم جذب کنیم. آقای ابراهیم زاده هم در ابتدای فصل زحمت زیادی کشیدند و کار خودشان را انجام دادند اما قرار نیست تمام مربیان در تمام شرایط موفق شوند. به هر حال در تیم چالش هایی بود و با گذشت زمان خوب کار می کنیم.

او در مورد اردوی کیش گفت: در جزیره کیش اردو عالی است و در واقع بهترین فصلی است که می توان در این جزیره اردو برگزار کرد. اما کیفیت زمین دوم خوب نیست و فقط زمین اصلی شرایط تمرین کردن را دارد که هنوز خراب نشده است.

دقیقی درباره پیشنهاداتش در نیم فصل هم صحبت کرد: به هر حال برای هر بازیکنی در نیم فصل پیش می آید که نیم فصل پیشنهاد داشته باشد. اما من دینی به باشگاه پیکان داشتم و با توجه به رفاقتی که مسئولان این باشگاه در سال های گذشته داشتم ترجیح دادم در این تیم بمانم. به خاطر پیکان پیشنهادات تیم های دیگر را لغو کردم تا در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.

ما در نیم فصل او در امر گلزنی مشکل داشتیم که کار تهاجمی فقط مختص مهاجم تیم نیست. در نیم فصل اول 8 گل زدیم که من تاثیر مستقیم داشتم اما می خواهم در نیم فصل دوم خیلی بهتر کار کنم و مانند سال های گذشته باشم. من دوست نداشتم از پیکان جدا شوم به هر حال همیشه شرایط ایده آل وجود ندارد و در نیم فصل دوم باید گل های بهتری بزنم تا به تیم کمک کنم.

مهاجم سابق تراکتورسازی برای تیم ملی در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت کرد و گفت: به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد. در این شرایط اقتصادی که مردم تحت فشار هستند و مشکلات زیادی دارند فقط موفقیت تیم ملی می تواند مردم را خوشحال کند. مردم ما با فوتبال زندگی می کنند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859151,46391513,430133,1262,546,925