عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 604
تاریخ انتشار: یکشنبه 07 دی 1393 - 17:05
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

محمدحسین جعفری ادامه داد: یکی از این مشکلات این بود که تیم مشخص نبود که دولتی است یا خصوصی و در بلاتکلیفی به سر می برد به همین دلیل ارتباط بین باشگاه و مجموعه تراکتورسازی محدود شده بود. از طرفی دیگر تیم اسپانسر نداشت تا از تیم حمایت کند به همین دلیل از لحاظ مالی عملکرد شفافی در بحث درآمد ها  نداشت. حتی لوگوی باشگاه که نماد هر تیم است مصوب نبود.

باشگاه به عنوان موسسه فعالیت می کرد نه شرکت و تعدادی از اعضای این موسسه فوت کرده بودند. هیئت مدیره باشگاه تعداد کمی بودند که این باعث می شد بودجه ی تزریقی هیئت مدیره رقمی حدود 5-4 میلیارد شود که رقم پائینی برای تیمی مانند تراکتورسازی محسوب می شد.

ورزشگاه تیم مشخص نبود و تیم ورزشگاه اختصاصی نداشت حتی زمینی برای تمرین هم در تیم نبود. اما الحمدالله پس از آن که ما تیم را تحویل گرفتیم در عرض 3 سالی که بنده به عنوان مدیرعامل تیم بودم علاوه بر پرداخت قرض های باشگاه ، رقمی نزدیک به 35 میلیارد هزینه کردیم که این هزینه ها با کمک اعضای هئیت مدیره مخصوصا سردار پورجمشیدیان و به وسیله ی درآمدزایی برای باشگاه تامین شد.

از طرفی هزینه ها و درآمدهای باشگاه ساماندهی شدند به همین دلیل تراز مالی تیم مشخص بود و در انتهای سال معلوم بود که تیم چه مقدار درآمد داشته و چه مقدار هزینه شده. لوگوی باشگاه مصوب شد ، باشگاه از موسسه تبدیل به شرکت شد و فعالیتش منظم و گسترده تر شد. اما از جمله فعالیت هایی که ما در آن سال ها انجام دادیم و در تراکتور ماندگار شد دریافت سهمیه سرباز برای تیم بود که تیم هنوز هم از مزایای آن بهره مند است.

 وی شرایط فعلی تیم تراکتورسازی تبریز را مثبت ارزیابی کرده و خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط تیم امسال خوب است. آقای نظمی در ابتدای سال تیم خوبی را تشکیل دادند و فضای تیم خوب است. حال نیز هئیت مدیره ی خوبی در تراکتور مشغول فعالیت هستند که علیرغم نبود مدیرعامل در بحث نقل وانتقالات موفق عمل کرده اند. آخرین عملکرد یعنی جذب آندو تیموریان به نظر من کار بسیار مثبت و موفقی بود. در کل شرایط تراکتور را خوب می بینم اما از دیگر مسائل مربوط به هیئت مدیره و باشگاه اطلاع چندانی ندارم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1545404,49912,206131,9022,545,701