عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 599
تاریخ انتشار: شنبه 06 دی 1393 - 14:33
نویسنده: admin

 

قضیه از آنجا شروع می شود که سه هفته قبل ، سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران به طور یک طرفه قانونی را تصویب کرد که اگر چنانچه بازیکنی پیشنهاد بازی در تیم های خارجی را داشته باشد فدراسیون والیبال می تواند آن بازیکن را آزاد اعلام نماید و نیازی به موافقت باشگاه نیست؟! البته این موضوع نیز هم اکنون توسط خود فدراسیون والیبال تصمیم گیری شده است و از باشگاهی جهت مشورت در این خصوص دعوت نشده است.

این بدین معنی است باشگاهی که با بازیکنی قرارداد منعقد می نماید هیچ ارزشی نداشته و ندارد. پس به این نتیجه می توان رسید که باشگاه ها هیچ اختیاری را ندارند و این فدراسیون والیبال است که برای هر تیمی می تواند تصمیم بگیرد.

لذا در این خصوص فدراسیون والیبال ایران علاوه بر اینکه سیاستگذاری بسیار اشتباهی را در پیش گرفته است بلکه همین موضوع باعث می شود که لیگ برتر والیبال کشورمان را فدای لیگ های اروپایی نمایند! این امر باعث خواهد شد باشگاه داری در لیگ ایران تضعیف گردد، حتی باعث عدم اعتماد باشگاه های ورزشی به فدراسیون والیبال نیز خواهد شد.

حال فدراسیون والیبال بیشتر از هر کس دیگری پیگیر همین موضوع است و خیلی دوست دارد که سعید معروف هر چه زودتر تیم والیبال شهرداری ارومیه را ترک نماید. این اقدامات فدراسیون والیبال ، تنها سنگ اندازی محسوب می شود.

سعید معروف بازیکن ارزشمند والیبال کشورمان که تاکنون به وظیفه ملی اش به خوبی عمل نموده است و باعث شده تیم ملی والیبال ایران در جهان شهرتی برای خود به دست آورد و هم  با بازگشت به زادگاهش سبب شده که دل هزاران هوادار را شاد کند. با توجه به اعتماد و اطمینانی که همه هواداران و تماشاگران ارومیه ای به سعید معروف دارند و همانطور که همگان دیدند این بازیکن با ارزش والیبال قبل از شروع لیگ برتر پیشنهاد وسوسه برانگیز تیم روسیه ای را رد کرد همین موضوع نشان می دهد که سعید معروف ، ديارش را ترک نخواهد كرد.

سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه اعلام مي دارد كه تاكنون هیچگونه درخواست کتبی از تیم مورد نظر که خواستار جذب سعید معروف باشد به باشگاه ارسال نشده و همه چيز در حد يك بحث شفاهی با فدراسیون والیبال مي باشد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856851,46368513,200132,8962,546,695