عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 587
تاریخ انتشار: جمعه 05 دی 1393 - 15:23
نویسنده: admin

 

لیگ برتر والیبال/اخبار باشگاه شهرداری ارومیه

وی اظهارکرد: تمام تیم ها موظف به پرداخت ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود تا پایان نیم فصل هستند و درغیر این صورت بازیکنان آن تیم به صورت اتوماتیک آزاد محسوب می شوند.

پورحسن گفت: تاکنون سعید معروف تنها بازیکنی است که از باشگاه شهرداری ارومیه به سازمان لیگ مراجعه کرده و اعلام کرده که برابر بند آیین نامه بازیکن آزاد اعلام می شود ولی ما این موضوع را از باشگاه شهرداری ارومیه استعلام گرفتیم و معلوم شد که مسئولان باشگاه تاکنون هفت میلیارد ریال به حساب معروف واریز کرده اند و یک چک دو میلیارد ریالی نیز به این بازیکن داده اند و در واقع معروف تمام 70 درصد قرارداد خود را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: سازمان لیگ با دقت خاصی این مسئله را پی گیری می کند و از نظر ما باشگاه شهرداری ارومیه به تعهداتش در قبال معروف عمل کرده و این بازیکن برای رفتن به لیگ اروپا و پیوستن به تیم زنیت کازان روسیه نیاز به کسب رضایت باشگاه شهرداری ارومیه دارد.

رئیس سازمان لیگ گفت: ما نمی توانیم در سازمان لیگ بدون رضایت باشگاه شهرداری ارومیه سعید معروف را بازیکن آزاد اعلام کنیم و در صورت نیاز کمیته انضباطی فدراسیون جلسه ای در این خصوص برگزار می کند.

سعید معروف بهترین پاسور جهان و بازیکن تیم شهرداری ارومیه در آستانه پیوستن به تیم زینت کازان روسیه قرار دارد.

معروف امسال در کنار بازیکنان مطرحی همچون شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده، پویا فیاضی، فرهاد نظری افشار، نیکولای نیکولوف و حامد رضایی درخشش خیره کننده ای در تیم شهرداری ارومیه داشته به طوری که این تیم تنها با یک ست باخته (برابر سایپا) و با 18 امتیاز کامل از شش بازی دور رفت قهرمان نیم فصل گروه 2 شناخته شده است.

چند روزی است جدایی سعید معروف و پیشنهاد پیوستن این بازیکن ارزشمند به تیم زنیت کازان روسیه موجب نگرانی مسئولان باشگاه، کادر فنی و هواداران والیبال دوست ارومیه شده است و هنوز خبر دقیقی از رد یا قبولی این پیشنهاد از سوی سعید معروف اعلام نشده است.

سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال که عنوان بهترین پاسور جهان را نیز در پرونده کاری خود دارد، امسال با باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد دارد.

این بازیکن با پیشنهاد یک میلیون یورویی (40 میلیارد ریال) باشگاه زنیت کازان روسیه نیز مواجه است و در صورت موافقت با انتقال او ، دور برگشت لیگ برتر والیبال که از دهم دی ماه آغاز می شود در تیم شهرداری ارومیه نخواهد بود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854051,46340512,920132,6162,546,415