عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 543
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آذر 1393 - 16:35
نویسنده: admin

 

اخبار گسترش فولاد

وی افزود: بر خلاف تیم حریف ، تیم ما از تجربه چندانی برخوردار نبود و در چند صحنه اشتباهات بازیکنان ما باعث شد تیم مقابل با استفاده از قدرت بدنی بالای خود از سه فرصت به دست آمده، دو بار دروازه ما را باز کند. اما بازیکنان ما نتوانستند از فرصت‌هایشان استفاده کرده و در باز کردن دوباره دروازه استقلال ناکام بودند.

بازیکن ملی پوش تیم گسترش فولاد تبریز درباره نیمکت نشینی اش در این بازی گفت: به هر حال این صلاحدید کادر فنی تیم و شخص فراز کمالوند است. شاید در این بازی عقیده کمالوند بر این بود که من نمی توانم کمکی به تیم کنم.

وی تصریح کرد: در هر حال بازیکنانی مانند محسن بیاتی نیا و لئوناردو پیمنتا که تجربه بیشتری نسبت به ما داشتند در زمین‌بازی حضور پیدا کردند و خوشحالم که این بازیکنان نیز توانستند به تیم کمک کنند.

سیدی با اشاره به پیشنهادت خارجی که از کشورهای اروپایی دارد ، خاطرنشان کرد: از چهار کشور آلمان ، اسپانیا ، پرتغال و کره جنوبی پیشنهاداتی به من ارائه شده است که مدیر برنامه هایم در حال بررسی تک تک این پیشنهادت است.

وی تأکید کرد: بیشتر کارها را به مدیر برنامه‌هایم سپرده ام و او به دنبال ویزا و بقیه کارهای من است تا بتوانم به‌زودی در این باره تصمیم گیری کنم. در چند روز آینده به این کشورها سفر خواهم کرد تا با آن ها مذاکراتی داشته و اگر با شرایط من سازگار باشد ، به آن تیم ها بپیوندم.

بازیکن ملی پوش تیم گسترش فولاد تبریز درباره مشکل خدمت سربازی اش که احتمال لغو ترانسفر او به اروپا را مطرح می کند گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم که این اجازه به من داده شود که به اروپا رفته و فوتبالم را پی بگیرم و بعد از بازگشت به خدمت مقدس سربازی اعزام شوم.

وی تصریح کرد: اگر هم این اتفاق رخ ندهد، باید به یک تیم نظامی رفته و پس از گذراندن خدمت سربازی به فکر لژیونر شدن باشم. اگر خطیبی با من تماسی در مورد پیوستن به تراکتور داشته باشد به این تیم خواهم رفت تا به عنوان بازیکن سرباز خدمت سربازی را در این تیم سپری کنم.

سیدی در خصوص جدائی اش از تیم گسترش فولاد تبریز گفت: یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده مسئولین باشگاه اسپانیایی با هیئت‌مدیره باشگاه گسترش فولاد جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: امیدوارم نماینده‌های این باشگاه با هیئت مدیره گسترش فولاد به توافق برسند و مقدمات ترانسفر من به اروپا را مهیا کنند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز درباره معیارهایش برای انتخاب تیم بعدی خود گفت: به دلیل اینکه اگر به مسائل مالی، آن هم در این سن اهمیت بدهم فوتبالم نابود خواهد شد ، به هیچ عنوان به بحث مالی فکر نمی کنم.

وی تأکید کرد: به طور قطع تیمی را انتخاب خواهم کرد که بتوانم در آن پیشرفت کنم و بازی هایم به چشم آید.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859541,46395413,469133,1652,546,964