عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 528
تاریخ انتشار: شنبه 15 آذر 1393 - 16:27
نویسنده: admin

 

اخبار گسترش فولاد تبریز

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: من خاطرات خوبی از تراکتورسازی و هوادارانش دارم و باید بگویم که آنها برایم همیشه عزیز هستند. با این خوشحالی خواستم بگویم که به فکر تراکتورسازی هم هستم ولی الان برای گسترش فولاد بازی می کنم و برای این تیم از جان مایه می گذارم.

وی در مورد اولین گلی که برای گسترش فولاد به ثمر رساند ، تأکید کرد: خوشحالم که گل زدم و این در حالی است که فقط یک هفته با تیم تمرین کرده بودم. امیدوارم که در بازی‌های آینده هم برای گسترش فولاد گل بزنم و بازیکن تأثیرگذاری باشم.

ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد: دوست داشتم این بازی را ببریم اما متأسفانه مساوی کردیم. با این حال در ادامه لیگ تلاش خواهیم کرد تا امتیازهای لازم را جمع کرده و جایگاه بهتری را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد تقابل تیمش با سپاهان قبل از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی با سپاهان که یکی از مدعیان جدی قهرمانی است ، داریم. مطمئناً بازی در اصفهان آسان نیست ولی تیم ما پتانسیل بالایی دارد و مقابل سپاهان از پیش بازنده نیستیم. ما می‌توانیم با امتیاز از اصفهان برگردیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851141,46311412,629132,3252,546,124