عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 501
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 آذر 1393 - 18:47
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

به گزارش اسپورنیوز ، در حالی که تراکتورسازان عقیده دارند در چند بازی گذشته مورد ناداوری داوران لیگ برتر قرار گرفته اند و صد البته در اين امر محق نيز هستند ، سیدعلی داور مسابقه تراکتور و پدیده با گرفتن دو پنالتی مشکوک ، با شعار «پنالتی پنالتی» طرفداران تراكتور مواجه شد. البته پنالتی اول گل نشد اما پنالتی دوم كه کاملاً مشکوک تر به نظر می‌ رسید با اصرار داور بازی (سیدعلی) جهت گرفتن پنالتی به ضرر تراکتورسازی بالاخره تبدیل به گل شد.

اما این پایان کار نبود و داور در صحنه ای از بازی که سامان نريمان جهان توپ را به خالد شفيعی جهت پرتاب بلند اوت سپرد داور بازی ، نريمان جهان را به گمان اينكه وی در حال اتلاف وقت است با کارت زرد جریمه كرد. اين در حالی بود که بازيکنان پديده به کرات خود را به زمين می زدند و وقت بازی را هم در نيمه اول وقت اضافه و هم در نيمه دوم وقت اضافه تلف می كردند اما هيچكدام حتی یک تذکر هم از داور دريافت نکردند!

همچنين از تيزهوشی مدافعان پديده در گرفتن آفسایدهای به موقع نیز نباید گذشت ، آفسایدهایی كه اگر نبودند يا به اشتباه گرفته می شدند بازی روند ديگری را طی می نمود. گذشته از موارد فوق الذكر ، روز روز بازيکنان تراکتورسازی هم نبود اشتباهات مكرر ادینهو و محسن دلیر در اطراف محوطه  و داخل 18 قدم پديده هم مزيد بر علت بود. صحنه هایی مانند تک روی های بی علت مهاجمان تراکتورسازی و اصرار آنها به حركت های انفرادی يا زدن ضربات بی دقت از بيرون محوطه با احتمال اینكه شايد گل شود بيش از پيش اعصاب تماشاگران بازی و طرفداران تراکتورسازی را به هم ريخت. البته چندبار هم توپ تراکتوری ها به تيرک دروازه خورد تا همه موارد مذكور دست به دست هم داده و نوار ناكامی های تراکتورسازی همچنان ادامه داشته باشد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859501,46395013,465133,1612,546,960