عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 48
تاریخ انتشار: شنبه 28 بهمن 1391 - 18:21
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از مهر ، گسترش فولاد هفته قبل در تبریز تیم سخت کوش سنگ آهن بافق یزد را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا ضمن باقی ماندن در صدر جدول، فاصله اش با تیم الوند همدان را به پنج امتیاز افزایش دهد.گسترش فولاد اکنون جدی ترین مدعی و صاحب بالاترین شانس برای صعود به لیگ برتر در جمع مدعیان لیگ یکی است و برای اینکه شانس خود را هفته به هفته افزایش دهد، باید چه در داخل خانه و چه در بیرون از خانه به چیزی غیر از کسب سه امتیاز فکر نکند.

البته رسول خطیبی و شاگردانش با جدیت و تلاشی که دارند، همچنان به موفقیت و افزودن بر اندوخته هایشان امیدوارند اما با این حال تجربه ثابت کرده تیمی که حتی 12 امتیاز از صدر جدول فاصله داشته، این اختلاف را جبران کرده و به لیگ برتر صعود کرده است.

اما دیدار با تیم استقلال اهواز یکی از فینال های هفتگانه آبی پوشان تبریزی است. دیداری که اگرچه در خانه استقلال اهواز به انجام می رسد اما با این وجود تیم گسترش فولاد تقلای زیادی برای پیروزی و کسب سه امتیاز خواهد داشت.

خطیبی و شاگردانش چنانچه از اهواز با دست پر به تبریز بازگردند، صدرنشینی شان باردیگر تداوم خواهد یافت و اگر برد آنها توام با ناکامی تیم های الوند همدان و نفت مسجد سلیمان باشد، آنگاه ستون های بالاترین خانه جدول برای تیم گسترش فولاد تبریز محکم تر از همیشه خواهد بود.

اکنون تیم گسترش فولاد 39 امتیازی است و الوند همدان و نفت مسجد سلیمان هر یک با 35 امتیاز در تعقیب رقیب تبریزی شان هستند.اما تیم استقلال اهواز که در دور برگشت نسبت به نیم فصل اول کاملا متفاوت ظاهر شده است، این هفته کاری سخت برابر تیم گسترش فولاد در پیش رو دارد.

این تیم قدیمی فوتبال اهواز که دوران درخشانش در لیگ برتر را کمتر کسی فراموش کرده است، در شش بازی اخیر خود سه بار پیروز شده، دو مساوی کسب کرده و تنها یک باخت در پرونده به ثبت رسانده است و از قضا شکست استقلال در هفته قبلی برابر تیم گل گهر اتفاق افتاده است.

اهوازی ها که برابر گل گهر سه گل خوردند، این هفته در خانه به دنبال امتیاز گیری از گسترش فولاد خواهند بود اما این هدف استقلال چندان راحت محقق نخواهد شد و شکی نیست که تیم میزبان در دیدار با حریف تبریزی خود، باید با تلاش بیشتر به فکر امتیاز گیری باشد.

هم اکنون استقلال اهواز با 23 امتیاز در خانه نهم جدول ایستاده و چنانچه بتواند پیروز دیدار با گسترش فولاد لقب بگیرد، آنگاه احتمال دارد یک پله در جدول بالاتر برود اما شکست استقلالی ها آنها را احتمالا به خانه دهم جدول گروه الف تنزل دهد.

دیدار تیم های استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز از ساعت 14:45 روز شنبه 28 بهمن در اهواز برگزار خواهد شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,3335404,67812,385132,0812,545,880