عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 47
تاریخ انتشار: جمعه 27 بهمن 1391 - 22:54
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از مهر ، ماشین سازی که هفته قبل فینال قعرنشینان را به تیم شهرداری اراک باخت، این هفته در دیدار با تیم مس سرچشمه به دنبال ایجاد روزنه امید برای بقا در لیگ دسته اول خواهد بود.

ماشین سازان که اکنون کمتر از هر تیم دیگری برای فصل بعد لیگ دسته اول فکر می کنند، برای اینکه کورسوی امید برای بقا داشته باشند، این هفته باید حریف خود را دست خالی روانه سرچشمه کنند.

پیروزی تیم ماشین سازی در این بازی، چنانچه با ناکامی تیم های پارسه ایرانیان، شاهین بوشهر و شهرداری اراک همراه باشد، آنگاه حسین خطیبی و شاگردانش می توانند به هفته های باقی مانده امیدوارانه فکر کنند اما شکست تیم ماشین سازی در دیدار با مس سرچشمه، این تیم ریشه دار و پر هوادار فوتبال تبریز را نا امید تر کرده و احتمال سقوطش به دسته دوم را قوت خواهد بخشید.

با این وجود پیش بینی می شود بازیکنان ماشین سازی در دیدار شنبه خود برابر تیم مس سرچشمه، انتحاری بازی کرده و متفاوت تر از همیشه ظاهر شوند. سبزقباها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و البته فرصت اشتباه کردن نیز برای آنها از دست رفته است.

با همه این تفاسیر هنوز فرصت برای جمع آوری امتیازات لازم برای ماشین سازان باقی است و در صورتیکه آنها از هفت بازی باقی مانده شان موفق به کسب امتیازات مورد نیاز شوند، ماندن در لیگ دسته اول آرزویی دست یافتنی برای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز خواهد بود.اما تیم مس سرچشمه در هشت بازی اخیر خود نباخته و با روحیه ای خوب به تبریز سفر خواهد کرد.

این تیم البته چهار بازی قبلی اش را با چهار تساوی متفاوت سپری کرده است. متفاوت از این لحاظ که مسی ها در هفته های شانزدهم و هفدهم برابر تیم های استقلال اهواز و پارسه ایرانیان دو نتیجه مساوی صفر صفر ثبت کردند اما در هفته هجدهم برابر تیم ابومسلم به نتیجه مساوی پرگل چهار بر چهار دست یافتند.

این تیم هفته قبل را هم با تساوی یک بر یک برابر تیم قدرتمند الوند همدان سپری کرد تا در هفته بیستم بدون تجربه شکست در هشت بازی قبلی، به میهمانی تیم ماشین سازی بیاید.نکته جالب در خصوص تیم مس سرچشمه اینکه این تیم با 12 گل خورده، بهترین خط دفاعی گروه الف را به نام خود دارد و این در حالی است که ماشین سازی با دریافت 34 گل، صاحب ضعیف ترین خط دفاعی این گروه است.

پیروزی تیم مس سرچشمه در مصاف با ماشین سازی، در بهترین شرایط می تواند این تیم را تا یک قدمی صدر جدول بالاتر برده و برای بالانشینی امیدوار تر کند. شکست مسی ها اما آنها را در همان رتبه چهارم جدول نگه خواهد داشت.

هم اکنون ماشین سازی تبریز با 11 امتیاز در رده چهاردهم و آخر جدول قرار دارد و با تیم پارسه ایرانیان که تیم سیزدهم است، هفت امتیاز فاصله دارد. مس سرچشمه نیز 32 امتیازی است و با تیم گسترش فولاد صدرنشین اختلاف هفت امتیازی دارد.

دیدار دو تیم از ساعت 14:30 روز شنبه 28 بهمن در ورزشگاه تختی تبریز به انجام خواهد رسید.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854464761,8559,562129,2582,543,057