عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 451
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1393 - 16:49
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی/اخبار گسترش فولاد

در بررسی چند جانبه نیز مشخص می شود که این تعویض می تواند به نفع هر ۲ تیم آذربایجانی باشد. برخی از دلایل می تواند به شرح زیر باشد:

1- محمد ابراهیمی بازیکن با تکنیکی است که در سال های اخیر در تراکتورسازی نیمکت نشین شده است. همین موضوع باعث شده است که در بیشتر بازی ها به میدان نیامده و گاهی نیز تنها ۱۰ دقیقه فرصت حضور در میدان داشته باشد. مصدومیت های این بازیکن نیز در سال گذشته مزید بر علت شد تا وی از دوران اوج خود فاصله ها بگیرد. اما بدون شک او در گسترش فولاد می تواند در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازهم فرصت داشته باشد تا شایستگی های خود را نشان دهد. محمد ابراهیمی بازیکن شایسته ای است و این فرصت می تواند به عنوان یک شوک باعث شود تا این بازیکن دوباره احیا شود.

 

2- مهرداد بایرامی نیز وضعیت مشابهی دارد. این بازیکن که در سال گذشته تا آخرین لحظه در کورس آقای گلی بود و بدون شک اگر پنالتی های گسترش فولاد به او واگذار می شد می توانست آقای گل دور قبل رقابت ها شود، امسال با افت شدید مواجه شده است. بدون شک این بازیکن بازهم قابلیت این را دارد که در ادامه این فصل خودی نشان داده و بایرامی سال گذشته شود که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان پدیده لیگ محسوب می شد. بایرامی تراکتور را از صمیم قلب دوست دارد و این ترانسفر و شوک ناشی از آن نیز می تواند به وی کمک کند تا وارد گروه کماندوهای گلزنی تراکتور شود.

 

3- با آمدن کمالوند به گسترش خیلی ها امید داشتند که بایرامی دوباره احیا شده و با این شوک و کمک این سرمربی بایرامی سال گذشته شود. اما اینگونه نشد. در ترکی یک ضرب المثل جالب داریم مبنی بر اینکه «لالین دیلین آناسی بیلر». این مثل شاید در این تبادل بازیکن نیز به چشم بیاید. بایرامی در زمان حضور رسول خطیبی در گسترش بازی های خوبی از خود نشان می داد و محمد ابراهیمی نیز در زمان کمالوند دوران طلایی خود را می گذارند. شاید جابجایی این دو سرمربی و جابجایی بازیکنان به نفع هر ۲ سرمربی ، هر ۲ تیم و هر ۲ بازیکن باشد. شاید خطیبی با روحیات بایرامی بیشتر آشناست و می تواند او را به دوران اوج خود برگرداند و شاید کمالوند هم محمد ابراهیمی را به دوران حضورش در تراکتور برساند.

 

4- مهرداد بایرامی این روزها مورد توجه پرسپولیس و استقلال نیز قرار گرفته بود. جدا از اینکه بایرامی خود بارها گفته بود که تراکتورسازی را به تمام تیم ها ترجیح می دهد اما اگر پیشنهادی از سوی تراکتورسازی نمی شد شاید شاهد حضور این بازیکن اردبیلی در این ۲ تیم بودیم که در نهایت نیز علاوه بر اینکه یکی از استعدادهای بومی را از وطن گریزان می کرد ، باعث تقویت تیم های رقیب نیز می شد.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط مش یونس در تاریخ 1393/08/28 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

در مورد بند4 امکان این که این بازیکن در تیم های تهرانی افت کنه هم خیلی زیاده واین باعث هرز رفتن استعدادها می شه ولی ای کاش راهی وجود داشت ممد14f هم می موند هم ممد و هم مهرداد هر دو در قلب تماشاگران قرار دارند به امید موفقیت هردو و هم تراکتور
من یک پیشنهاد هم دارم اگر به حول و قوه الهی اگر تراکتور قهرمان شد ممد را هم برای جشن قهرمانی همراه با تیم دعوت کنند
پاسخ : سلام و ممنون از ارسال نظرتون
پيشنهاد خوبي بود. بنده كاملاً با شما موافقم اگر تراكتور ايشاللا قهرمان شد محمد ابراهيمي رو هم به جشن قهرماني دعوت كنند.


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852906192,9576,087125,7832,539,582