عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 442
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان 1393 - 15:49
نویسنده: admin

 

اخبار تراكتور/اخبار ليگ برتر

وی درباره ناراحتی سپاهانی ها از حضور دو بازیکن خود در تراکتورسازی تاکید کرد: آنها حق دارند ناراحت باشند چون دو بازیکن فیکس خود را از دست داده اند. با این حال بهتر است من در این باره اظهارنظری نکنم.

مدافع تراکتورسازی درباره اینکه خوروش اعلام کرده خلیل زاده و حمودی به سپاهان بر می گردند ، تاکید کرد: خوروش به ما لطف دارد. من سپاهان را دوست دارم اما الان بازیکن تیم تراکتورسازی هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است. امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره بر خورد هواداران تراکتورسازی با خودش عنوان کرد: آنها واقعا عالی هستند. من دست تک تک شان را می بوسم. فکر نمی کردم هواداران تراکتورسازی اینطور از من استقبال کنند.

خلیل زاده درباره اینکه یارگیری خوب تراکتورسازی برای نیم فصل خاطر نشان کرد:این خیلی خوب است و امیدوارم بهترین ها برای تراکتورسازی رقم بخورد. من هم هر کاری از دستم برآید برای موفقیت تیمم انجام می دهم و امیدوارم موفق باشم.

وی در پایان افزود: چند هفته ای است بیرون نشسته ام و امیدوارم این روزهای سخت هر چه زودتر بگذرد و بتوانم در لیگ برتر بازی کنم. باید صبر کنم اما واقعا برای بازی کردن لحظه شماری می کنم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6751,4631,67514,190133,8862,547,685