عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 423
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 آبان 1393 - 17:57
نویسنده: admin

 

اخبار تبریز

وی با اشاره به اینکه نگرانی برای فصل زمستان وجود ندارد، افزود: ما تمامی تدابیر لازم را برای فصل زمستان اندیشیده‌ایم و به‌طور حتم چمن ورزشگاه در فصل زمستان هیچ‌گونه مشکلی بابت یخ زدن نخواهد داشت چون از هم‌اکنون تمام کارهای لازمه انجام‌شده است و در این خصوص نگرانی نداریم.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز خاطرنشان کرد: همچنین یک جاده مخصوص برای هواداران از سمت مسیر VIP ایجادشده است که امروز شهردار تبریز آقای صادق نجفی از این مسیر بازدید کردند و قول آسفالت این مسیر را دادند تا هواداران از این مسیر نیز تردد داشته باشند.

مقصودی تصریح کرد: با آسفالت این مسیر اتوبوس‌های حامل هواداران بدون ترافیک و به شكل راحت تری در مسیر ورزشگاه تردد خواهند کرد و بسیاری از مشکلات ترافیکی برطرف می‌شود که خوشبختانه شهردار تبریز به ما قول مساعدت دادند تا هر چه سریع‌تر این مسیر آسفالت شود.

وی درباره بحث تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: این قضیه همچنان پابرجاست و مدیرکل ورزش و جوانان دستور مستقیم را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کرده ‌ولی چون برای تعویض چمن بایستی 6 ماه از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز استفاده نشود باید تدابیر خاصی در این خصوص اندیشیده شود.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز تأکید کرد: تمامی مشکلاتی که هواداران تراکتورسازی در مسیر تردد به ورزشگاه داشتند موردتوجه ما است و تمام تلاشمان را برای رفع این مشکلات به کارخواهیم گرفت.

مقصودی گفت: بنده مدیر این مجموعه ورزشی هستم و معتقدم این مجموعه متعلق به هواداران است و ما وظیفه‌داریم تمامی خواسته‌های آن‌ها را به بهترین شکل ممکن محیا کنیم و در این راستا تمامی تلاشمان را به کارخواهیم گرفت تا هواداران عزیز مشکلی نداشته باشند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852401,46324012,755132,4512,546,250