عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 39
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 19:14
نویسنده: admin

مصاف تیم دبیری تبریز با صدرنشین لیگ برتر

به گزارش اسپور نيوز به نقل از خبرگزاری فارس (شعبه تبریز) ، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته تیم دبیری تبریز میزبان صبای قم است. دبیری تبریز که دور برگشت تیم کاملا متحول شده‌ای نشان داده است، در این بازی برای پیروزی و کسب سه امتیاز و بازگشت به رده سوم جدول وارد میدان خواهد شد.

شاگردان شهرام دبیری و حسین قضایی هفته گذشته بازی بسیار خوبی مقابل تیم دوم جدول گیتی پسند اصفهان ارائه داده و  حتی دقایقی از حریف نامدار خود پیش بودند، اما در نهایت 3 بر 2 بازی را واگذار کردند.

در حال حاضر صبای قم با 47 امتیاز در رده اول جدول بوده و تیم دبیری تبریز با 34 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است.

بازی دبیری تبریز با صبای قم ساعت 16 روز پنجشنبه 26 بهمن در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

شهرداری تبریز  از راه ساری 3 امتیاز می‌خواهد

تیم شهرداری تبریز هم میزبان تیم راه ساری است. شهرداری تبریز نیز در دور برگشت روند صعودی داشته و با پیروزی مقابل تیم شهید منصوری در قرچک شگفتی بزرگ دو هفته پیش را خلق کرده بود.

شهرداری تبریز در بازی با راه ساری به سه امتیاز بازی فکر می‌کند تا در صورت پیروزی در این بازی و عدم نتیجه‌گیری تیم‌های حفاری خوزستان و فرش آرای مشهد بتواند به رده پنجم جدول صعود کند.

در حال حاضر شهرداری تبریز با 28 امتیاز تیم هفتم جدول بوده و راه ساری نیز با 23 امتیاز در مکان نهم قرار گرفته است. بازی رفت دو تیم با نتیجه 6 بر 5 به سود راه ساری به اتمام رسیده بود.

بازی شهرداری تبریز با راه ساری ساعت 16 روز چهارشنبه 25 بهمن در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

برد هلال احمر متضمن بقای این تیم

سومین نماینده فوتسال تبریز نیز در جدال تیم‌های پایین جدولی میزبان ارژن شیراز است. هلال احمر که چند هفته‌ای بود در مسیر ناکامی قرار داشت، هفته گذشته در مشهد اولین تساوی خود را مقابل تیم سرسخت فرش آرا کسب کرد تا  با توقف  این تیم  به نوعی به دو تیم  دیگر دبیری و شهرداری نیز کمک کرده باشد.

هلال‌احمر این هفته میزبان تیم انتها جدولی ارژن فارس است. تبریزی‌ها اگر در این بازی به پیروزی برسند 16 امتیازی شده و فاصله خود را با تیم‌های گاز خوزستان و ارژن فارس به پنج و شش امتیاز افزایش داده و تا حدودی در حاشیه امنیت قرار گرفته و از خطر سقوط فرار خواهند کرد. اما شکست و حتی تساوی موقعیت تیم هلال احمر را به مخاطره خواهد انداخت.

در حال حاضر هلال احمر با 13 امتیاز تیم یازدهم جدول است و گاز خوزستان با 11 و ارژن شیراز با 10 امتیاز تیم‌های انتهای جدول هستند. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود ارژن به اتمام رسیده بود.

بازی هلال احمر آذربایجان‌شرقی با ارژن فارس ساعت 16 روز پنجشنبه 26 بهمن در سالن هلال احمر برگزار خواهد شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6681,4631,66814,183133,8792,547,678