عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 37
تاریخ انتشار: جمعه 20 بهمن 1391 - 19:27
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از پرتال هواداران والیبال اورمیه، به این ترتیب و با توجه به نتایج سایر دیدارها و با توجه به شرایط جدول، شهرداری اورمیه تنها در صورتی به پلی آف صعود می‌کند که هفته آینده سایپا سه امتیاز کامل را به گنبد تقدیم کند و اورمیه سه امتیاز از نوین کشاورز بگیرد، چرا که تعداد بردهای تیم کاله بیشتر است و حضور تیمهای پیکان، متین و کاله در پلی آف قطعی است  و سایپا برای صعود، تنها به یک امتیاز برابر گنبد نیاز دارد.

یکشنبه این هفته، بازی حساس شهرداری اورمیه و متین ورامین در حضور بیش از شش هزار هوادار در اورمیه بدون کوچکترین حاشیه و اخلال از سوی هواداران دنبال شد و حتی این هواداران غیور، در برابر خیمه شب بازی بازیکنان متین ورامین خویشتن داری کردند و واکنشی نشان ندادند اما دریغ از یک تشکر خشک و خالی از سوی فدراسیون !!

ما همیشه شاهد بودیم که توهین‌ها معمولا در فوتبال انجام می‌گیرد اما در بازی شهرداری اورمیه و پیشگامان کویر یزد تماشاگران یزدی از هیچ گونه توهین‌های نژادی دریغ نکردند و با شعارهای “اشه اشه” و “صدای عرعر نمی‌یاد ترکه صداش در نمی‌یاد” به فرهنگ و نژاد تمام مردم آذربایجان و هواداران تیم اورمیه توهین کردند.

معمولا در این نوع بازی‌ها ناظر بازی دیدار را نگه داشته و تیمی را که تماشاگرانش شعارهای نژاد پرستانه می‌دهد بازنده اعلام می‌کنند اما در این بازی مثل این که ناظر بازی از شعارهای طرفداران یزدی خوشش آمده و نه تنها اجازه ادامه بازی داده شد، بلکه با اشتباهات واضحی که داور بازی انجام می‌داد شرایط را برای برد تیم پیشگامان مهیا کرده و تمامی بازیکنان اورمیه را تخریب روحیه کرد. جالب است که حتی صدا و سیمای یزد نیز صدای این توهین‌ها را قطع نکرد و این توهین‌ها را با صدای زیاد برای مردم شریف آذربایجان غربی پخش کرد.

آیا فدراسیونی که برای پرتاب اشیا هواداران اورمیه این تیم را دو جلسه محروم نمود، برای توهین‌های نژادپرستانه تیم یزدی نمی‌خواهد کاری بکند؟ در تیم‌های خارجی حتی پس از بازی نیز می‌توانند تیمی که شعار نژاد پرستانه داده را بازنده اعلام کنند.

اگر فدراسیون خواست حتی می‌تواند برای تشویق تیم یزدی ، هواداران اورمیه را نیز محروم کند شاید هدیه‌ای باشد برای لیدرها و مسئولان یزدی برای این توهین‌های نژادی!!!!!!!!!!!!!

ما هواداران تیم والیبال اورمیه از تمامی مسئولین استانی و تیم شهرداری اورمیه خواهشمندیم که به این توهین‌ها رسیدگی کرده و شکایت خود را به مراجع رسانده و حق هواداران را از فدراسیون بگیرند تا دیگر شاهد این گونه حق خوری‌ها و ناداوری‌ها نباشیم.

اسپور نيوز لازم به ذكر می داند كه چندی پيش نيز محسن مسلمان (بازيكن تيم ذوب آهن اصفهان) در بازی تراكتورسازی با ذوب آهن در تبريز ، حركت های زشت ، اهانت آميز ، تحريک كننده و در عين حال نژادپرستانه ای را از خود نشان داد اما متأسفانه نه تنها با جواب قاطع و تنبيه سختی از سوی فدراسيون فوتبال و كميته انضباطی مواجه نگشت بلكه در كمال ناباوری حتی به اين بازيكن تذكر هم داده نشد!!!

رأی كميته انضباطی!!! در خصوص حركات زشت و شنيع محسن مسلمان و توضيحات اين بازيكن كه به حق مضحكانه و دور از عقل و منطق است و صد البته انتظاری بيش از اين هم از كميته نا انضباطی نمی رود را در ادامه می خوانيد (منبع : سايت فدراسيون فوتبال ، قسمت كميته انضباطی ، بخش آرای صادر شده) :

گروه شکایت:

تحریک تماشاگران

شرح شکایت:

محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن پس از زدن گل تساوی تیمش اقدام به شادی پس از گل کرد که از جانب تماشاگران و مسئولین تیم تراکتورسازی این حرکت اهانت تلقی شد که موجب بررسی موضوع از سوی باشگاه تراکتورسازی ، از طریق سازمان لیگ برتر شد و کمیته انضباطی جهت بررسی هر چه بیشتر مسلمان را به این کمیته فراخواند.

رأی صادره:

کمیته انضباطی پس از شنیدن صحبت های مسلمان مبنی بر اینکه حرکت او صرفا الگو برداری از بازیکن مورد علاقه اش بوده است و با توجه به عذر خواهی مجدد و اینکه نیت و صداقت در گفتار وی برای این کمیته به اثبات رسیده است ، تخلفی را متوجه مسلمان ندانست.

 

حال خودتان قضاوت كنيد

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854421,46344212,957132,6532,546,452