عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 353
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:44
نویسنده: admin

 

اسدی در همین خصوص پیش از بازی در جام حذفی مقابل شهدای ارتش اصفهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

برای جام حذفی آماده هستیم

در حال حاضر اوضاع تیم خیلی خوب است و دو هفته تعطیلی به ما کمک کرده تا با تغییرات جدید تیم را آماده تر و هماهنگ تر کنیم. باید در این فرصتی که تا شروع بازی های لیگ باقی مانده نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.ما باید برای جام حذفی خودمان را آماده کنیم و فردا با برد اولین مرحله جام حذفی را پشت سر می گذاریم.

بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین می کنند

من از قبل از کمالوند شناخت داشتم و از لحاظ فنی در این چند ساله از بهترین مربیان لیگ ایران بودند. این دو هفته از لحاظ تاکتیکی فرصت خوبی برای این مربی بود تا بتواند تیم را خوب بشناسد. بازیکنان هم بعد از حضور مربی جدید انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کادر فنی نشان دهند و به همین خاطر در تمرینات نشاط بیشتری دیده می شود.امیدوارم این شوک مثبت برای گسترش فولاد در ادامه بازی های لیگ افاقه کند.

نیم فصل دوم کارمان راحت تر است

آقای کمالوند هم می خواهد نتیجه بگیرد و هیچ مربی نیست که نخواهد در لیگ نتیجه بگیرد. او می خواهد در این مدت اشکالات تیم را برطرف کند و با گرفتن بازیکنان جدید تیم تقویت می شود. البته ما در نیم فصل دوم کار راحت تری داریم چون اکثر بازی های دور برگشت درخانه مان برگزار می شود .

از نظر روحی بهتر هستیم

از لحاظ روحی که تیم شرایط خوبی دارد و از نظر فنی هم حاضر هستم قسم بخورم کمالوند جزو دو، سه مربی طراز اول کشورمان است. او از نظر روان شناسی هم قوی است و می تواند تیم را از لحاظ روحی آماده کند.

کمالوند اگر نمی توانست نمی آمد

تا جایی که امکان داشته باشد می خواهد در لیگ بالا بیاییم و شاید زیاده خواه باشیم. ما نتایج لازم را می گیریم و اگر سرمربی جدید این باور را داشت که نمی تواند هیچوقت در این شرایط هدایت تیم را قبول نمی کرد. من نظر مثبتی روی آمدن کمالوند به گسترش دارم و حتی خودش در مصاحبه هایش گفته جایگاه گسترش اینجا نیست.

پیمنتا بازیکن قوی است

حضور پیمنتا در گسترش هم اولین شوک مثبت بود. من یک سال در تراکتورسازی با پیمنتا همبازی بودم و بازیکن قوی است. فکر می کنم حضور او می تواند به گسترش کمک می کند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854641,46346412,979132,6752,546,474