عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 315
تاریخ انتشار: سه شنبه 12 آذر 1392 - 18:52
نویسنده: admin

دو تیم باید در حالی این هفته به مصاف یکدیگر بروند که لیگ برتر والیبال پس از برگزاری چهارمین هفته در 15 آبان ماه به علت شرکت تیم ملی در مسابقات بین قاره ای تعطیل شده بود.

کسب مقام چهارم تیم ملی ارزشمند بود

حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز در باره این رقابت‌ها اظهار کرد: در این مسابقات بازیکنان ایران کیفیت بسیار خوبی از خودشان نشان دادند و شایستگی های والیبال کشورمان را به نمایش گذاشتند.

این مربی خوش نام و نشان با اشاره به جایگاه خوب تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها گفت: کسب مقام چهارم رقابت‌ها توسط تیم ملی بسیار ارزشمند بود و ما حتی می‌توانستیم بهتر از این نیز نتیجه بگیریم و امیدوارم در آینده بیش از این شاهد درخشش تیم ملی باشیم و به یکی از قدرت‌های والیبال جهان تبدیل شویم.

شکست شهرداری و پیروزی پیکان در آخرین گام

شهرداری در حالی گام به این مسابقه خواهد گذاشت که در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز و در مقابل دیدگان هواداران خود مغلوب تیم کاله شد.

شهرداری در این مصاف در مقابل تیم مدعی کاله مازندران عملکرد مناسبی داشت و توانست 2 گیم را نصیب خود کند و با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب این تیم شود و یک امتیاز ارزشمند از این دیدار کسب کند.

شهرداری پیش از این مقابل آلومینیوم هرمزگان و شهرداری زاهدان پیروز شده بود و مقابل متین ورامین متحمل شکست شده بود.

در سوی مقابل پیکان در هفته چهارم مقابل شهرداری ارومیه قرار گرفت و توانست با برتری 3 بر 1 تیم ارومیه ای را مغلوب خود سازد.

پیکان با این برد نشان داد که یکی از مدعیان اصلی امسال است و شهرداری ارومیه هم هنوز به شرایط آمادگی کامل نرسیده است.

پیکان پیش از این مقابل نوین کشاورز و کاله مازندران پیروز شده بود و جواهری گنبد با نتیجه 3 بر 2 این تیم را مغلوب خود ساخته بود.

صنوبر و بازارگرد بلند قامت ترین بازیکنان میدان

محمد حسن صنوبر با 210 سانتی متر قد بلند قامت ترین بازیکن تیم شهرداری است و مهدی مرندی لیبروی این تیم با 176 سانتی متر قد کوتاه قامت ترین بازیکن تیم هستند، میانگین قدی این تیم 193٫875 است.

همچنین سید مهدی بازارگرد نیز با 204 سانتی متر قد آسمان خراش تیم پیکان محسوب می‌شود. کامبیز یعقوبی لیبروی این تیم نیز با 180 سانتی متر قد کوتاه قامت ترین بازیکن این تیم است. میانگین قدی بازیکنان پیکان 192.4 سانتی متر است.

فاصله نزدیک امتیازات دو تیم

پیکان تهران تاکنون 3 پیروزی و 1 شکست در کارنامه خود دارد و با 8 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان پیمان اکبری 11 ست برده و 8 ست باخته دارند و 393 پوئن پیروز و 370 پوئن باخته کسب کرده اند.

همچنین شهرداری تبریز نیز از 4 دیدار خود 2 پیروزی و 2 شکست کسب کرده است و در جدول رده بندی 7 امتیازی است. شاگردان حسین معدنی 8 ست برده و 7 ست باخته در کارنامه دارند و 352 پوئن پیروز و 340 پوئن باخته نتیجه تلاش آن‌ها در طول رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا هفته چهارم بوده است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859841,46398413,499133,1952,546,994