عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 30
تاریخ انتشار: یکشنبه 01 بهمن 1391 - 22:42
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از پرتال هواداران والیبال اورمیه ، كارگرپيشه گفت : بازی برابر سایپا برای ما حیاتی بود و باید حتما برابر این تیم پیروز می‌شدیم تا بتوانیم جزو مدعیان باشیم به همین خاطر زمان بسیاری روی آنالیز سایپا صرف کردیم و بازیکنان تیممان را هم از لحاظ روحی و روانی و هم از نظر جسمانی به خوبی آماده کرده بودیم و از ضعفهای تیم سایپا به خوبی استفاده کردیم.

مدیرفنی شهرداری ارومیه اضافه کرد: بازی خوب بازیکنان ما در این بازی باعث شد که کادر فنی سایپا مجبور شد سه بازیکن اصلی خود را تعویض کند و حتی این مسئله هم به نفع تیم ما تمام شد.

کارگرپیشه با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم شهرداری ارومیه افزود: ما کاملا از بازی بازیکنان خود در این بازی راضی هستیم و بازیکنان ما هم در حمله و هم در دفاع بسیار خوب ظاهر شدند.

وی با ابراز تاسف از نبودن تماشاگران ارومیه افزود: بسیار متاسفم که تماشاگران ما به دلیل حکم کمیته انضباطی نتوانستند این بازی را از نزدیک ببینند و لذت دیدن این بازی زیبای والیبال را از دست دادند.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد این تیم همچنان ادامه داشته باشد و افزود: امیدوارم در بازیهای حساس خود مقابل پیکان، متین ورامین و پیشگامان کویر یزد هم این گونه زیبا بازی کنیم و ضمن ارائه یک بازی زیبا، پیروزی را از آن خود کنیم.

وی درباره وضعیت تیمهای مدعی در لیگ برتر گفت: شش تیم اول جدول همچنان فاصله نزدیکی با هم دارند. در بازیهای آینده خود تلاش می‌کنیم از ضعفهای حریفان خود استفاده کنیم و خود را در جمع ۴ تیم اول حفظ کنیم.

یدالله کارگرپیشه درباره بازی آینده شهرداری ارومیه برابر پیکان گفت: تیم پیکان هم دارای ضعفهایی است و به عنوان مثال، پاسور این تیم دفاع خوبی ندارد و در دریافتها هم مشکلاتی دارند و با تکیه بر توانایی بازیکنان خود، تلاش می‌کنیم این تیم قدرتمند را نیز شکست دهیم.

وی افزود: ما در بازی رفت، رقابت جانانه‌ای با این تیم داشتیم و در ست پنجم شکست خوردیم. در تهران نیز با تمام توان ظاهر خواهیم شد و به راحتی برابر این تیم تسلیم نمی‌شویم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه، از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران، با نتیجه سه بر یک برابر سایپای البرز به برتری رسید و با کسب سه امتیاز این دیدار به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و روز چهارم بهمن ماه در تهران به مصاف تیم صدرنشین پیکان می‌رود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6401,4631,64014,155133,8512,547,650