عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 282
تاریخ انتشار: شنبه 02 آذر 1392 - 16:31
نویسنده: admin

محمد ايرانپوريان مدافع سخت کوش تراکتورسازي در شرايطي که فصل جديد را از نظر فني خيلي خوب سپري کرده بود در هفته سيزدهم در مقابل فولاد خوزستان در دقيقه 58 با برخوردي که با اسماعيل شريفات داشت دچار مصدوميت از ناحيه زانو شد تا در اوج آمادگي ادامه فصل سيزدهم را از دست بدهد ، گفتگوي سايت گل را با اين بازيکن محجوب بخوانيد.

چه خبر؟
بعد يک هفته اي که بعد بازي با فولاد خوزستان در تبريز بودم راهي شيراز شدم تا ادامه کار درمانيم را در پيش خانواده پيگيري کنم و الان هم چند روزي است در تهران بسر مي برم تا ساعاتي ديگرهم احتمالا در کلينيک شايانمهر زير نظر دکتر کيهاني مورد عمل جراحي قرار بگيرم.

بخاطرپاره گي رباط؟
بله ، البته در اين مدتي که فيزيوتراپي انجام مي دادم خوشبختانه مصدوميت رباط داخلي ام بهبود پيدا کرده و تنها از نظر رباط صليبي بايد مورد عمل قرار بگيرم.

در اوج آمادگي با اين اتفاق روبرو شدي ، دلتنگ نشدي؟
باور کنيد دوري از بچه ها و مجموعه تيم وخصوصا هواداران تراکتوري مرا بشدت دلتنگ وناراحت کرده ، اما بدليل ارتباطي که با هواداران دارم اين شرايط را بخوبي تحمل مي کنم ، انها چه حضوري چه تلفني هميشه جوياي حالم بوده اند ومن دست تک تک انها را مي بوسم واز همه شان تشکر مي کنم.

حضوري در شيراز؟
بله ، هواداران تراکتوري در شيراز هم مثل همه جاي ايران پيگير اتفاقات اين تيم هستند ، هواداران تراکتوري از تبريز و شهرهاي ديگر بصورت تلفني و در شيراز بصورت حضوري در کلينيکي که براي فيزيو تراپي هر روز مي رفتم در انجا مرا مورد لطف محبت خود قرار مي دادند.

از باشگاه تماسي بوده؟
بله ، آقاي زيني زاده که چند بارپيگير وضعيتم بوده وخود اقاي جلالي هم همينطور وساير بازيکنان واعضاي کادر فني که همين جا از همه انها تشکر مي کنم.

بازي ها را پيگيري مي کردي؟
بله ، همه بازي ها را از طريق تلويزيون دنبال مي کردم ، فکر مي کنم اگر امتيازات کامل فولاد واستقلال را مي گرفتيم الان صدر را در اختيار داشتيم ، البته بچه ها تمام تلاش خود را کردند ،فوتبال جذابيت اش به همين غير قابل پيش بيني هاست.

جدايي سيد محسن حسيني و مصدوميت سه بازيکن اصلي ، تراکتور نياز به تقويت دارد؟
صدرصد ، با توجه به از دست دادن سه مهره اصلي بايد جاي انها پر شود ،تراکتور در نيم فصل دوم زير فشار حضور در سه جام حذفي ، ليگ قهرمانان ورقابت هاي فشرده ليگ برتر خواهد بود ،لذا تيمي متشکل از بازيکنان هم طراز در همه پست ها بايد داشته باشد وبازيکناني جذب شوند که در حد نام اين تيم باشند.

از ليست باشگاه خارج شده اي، قراردادت چند ساله است؟
از اين موضوع خبر ندارم ، قرار دادم هم يک ساله تا پايان فصل است ،من با توجه به شرايطي که دارم تا پايان فصل نمي توانم تراکتور را همراهي کنم .

 

 

منبع: سایت روزنامه نود

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,7211,4631,72114,236133,9322,547,731