عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 245
تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 آبان 1392 - 16:51
نویسنده: admin

وی در مورد اینکه 10 درصد از جایگاه ورزشگاه یادگار امام به استقلال اختصاص داده شده است و این موضوع استقلالی‌ها را ناراحت کرده است، عنوان کرد: به هر حال این مسئله طبق قانون است و اگر سازمان لیگ نظر دیگری بدهد آن را بررسی می‌کنیم. فکر نمی‌کنم استقلال در تبریز بتواند همان 10 درصد را نیز پر کند.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه این طور که مشخص است قرار است دیدار آنها مقابل پرسپولیس به روز جمعه 8 آذر انتقال پیدا کند، اظهار داشت: قطعا با این مسئله مخالف هستیم، اعتقاد داریم برنامه‌های لیگ باید طبق برنامه پیش برود و اگر قرار باشد با درخواست هر باشگاهی زمان مسابقه عوض شود شرایط خوبی به وجود نمی‌آید. آن وقت هر باشگاهی که دلش خواست می‌تواند بازی تدارکاتی بگذارد و زمان مسابقات را تغییر دهد.

زینی‌زاده در مورد اینکه اگر پرسپولیسی‌ها از آنها درخواست کنند که با تعویق مسابقه موافقت کنند چه واکنشی خواهند داشت، اظهار داشت: با ما هیچ صحبتی تاکنون نشده و درخواستی به دست ما نرسیده است. نمی‌دانیم دقیقا چه برنامه آن ها چیست باید این موضوع مشخص شود تا ببینیم نظر کادرفنی چیست و چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا لیست خروج و ورود تراکتورسازی مشخص شده است، تأکید کرد: انشاء‌الله بعد از دیدار مقابل استقلال این موضوع را جمع‌بندی می‌کنیم و در مورد نفراتی که باید جذب کنیم تصمیم خواهیم گرفت.

زینی‌زاده در مورد اینکه عقیل اعتمادی با یک باشگاه هلندی قرارداد بست و آیا او با تراکتورسازی تسویه حساب کرده است، خاطر نشان کرد: ما به این بازیکن بدهکار هستیم و درخواست کردیم نماینده‌اش را به ایران بفرستد اما نه خود بازیکن و نه نماینده او به باشگاه مراجعه نکردند تا این مسئله را حل کنند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تراکتورسازی به اردوی خارجی می‌رود، عنوان کرد: احتمال دارد به یک اردوی خارج از کشور سفر کنیم. حضور در ترکیه و امارات برای ما مناسب‌تر است. می‌خواهیم دو بازی تدارکاتی انجام دهیم که مشخص شدن این بازی‌ها در مکان اردو تأثیر دارد البته گزینه‌های داخلی را نیز ارزیابی می‌کنیم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859601,46396013,475133,1712,546,970