عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 17
تاریخ انتشار: شنبه 30 دی 1391 - 17:14
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از سايت معاونت شهرداري تبريز ، تیم شهرداری تبریز که در دو هفته گذشته به ترتیب برابر تیم های پاس همدان و سایپا شمال به برتری رسیده بود، این بار در خانه تیم فولاد یزد دو بر یک پیروز شد تا به روند نتیجه گیری مطلوب خود در تیم فصل دوم تداوم بخشد.

در این دیدار تیم شهرداری با گلی زودهنگام از میزبان خود پیش افتاد. امیر محبی در دقیقه پنج دروازه تیم فولاد را باز کرد اما خوشحالی شاگردان فراز کمالوند فقط سه دقیقه دوام آورد چراکه تیم فولاد یزد با گل دقیقه هشت مهدی پیکانی کار را به تساوی کشاند.

در ادامه، تیم شهرداری بار دیگر موفق به گشودن دروازه حریف شد و این بار علی یونسی در دقیقه 20 تیم تبریزی را پیش انداخت تا تیم میهمان با برتری دو بر یک راهی رختکن شود.

در نیمه دوم اما بر خلاف نیمه اول ، تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل سودی در برنداشت و نتیجه دو بر یک نیمه اول، در پایان بازی نیز روی تابلوی نتیجه نقش بست تا تیم شهرداری تبریز از این بازی بیرون از خانه سه امتیاز ارزشمند به جیب زده و هوادارانش را بیش از پیش امیدوار کند.

شهرداری با این برد شیرین، 28 امتیازی شد تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پاس همدان ، یک پله در جدول گروه "ب" بالاتر رفته و در جایگاه سوم قرار بگیرد. شهرداری هم اینک با صدر جدول این گروه، تنها سه امتیاز فاصله دارد و در شرایطی که روند نتیجه گیری فعلی اش را حفظ کند، بی گمان رسیدن به صدر جدول برایش چندان سخت نخواهد شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,0265404,37112,078131,7742,545,573