عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 140
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 فروردین 1392 - 14:44
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از ورزش سه ، وي درباره جذب بازيکنان جديد خاطرنشان کرد: در نظر داريم 6 بازيکن ليگ برتري جذب کنيم. البته هنوز ليگ به پايان نرسيده و ما صبر خواهيم کرد تا در مهلت مشخص مذاکرات خود را آغاز کنيم. همچنين يک بازيکن خارجي که شايد دروازه‌بان باشد جذب خواهيم کرد.

سرمربي گسترش فولاد تصريح کرد: به هيچ عنوان شايعاتي که در مورد جذب بازيکنان يک ميلياردي براي گسترش فولاد درست شده است صحت ندارد. ما حداکثر بازيکني که جذب خواهيم کرد در سقف 300،350 ميليون است. تا زماني که رسول خطيبي در گسترش هست خبري از پول‌هاي يک ميلياردي و اين مسائل نيست. از آن پول ها نداريم که بخواهيم به بازيکن بدهيم. بازيکن يک ميلياردي به درد من نمي‌خورد بلکه من با جوانان باانگيزه کار مي‌کنم.

خطيبي درباره هدف اين تيم در اين فصل يادآور شد: در سال اول به دنبال تک رقمي شدن هستيم و در سال آينده براي آسيايي شدن تلاش مي‌کنيم. نه قهرماني از ما مي‌خواهند و نه من مي‌خواهم قهرمان شوم.

سرمربي گسترش فولاد درباره احتمال حضور سه تيم تبريزي در ليگ برتر عنوان کرد: اگر فردا شهرداري تبريز بتواند به برتري دست يابد و به ليگ برتر راه يابد حضور سه تيم تبريزي در ليگ برتر فوق‌العاده است و تبريز هم قطب فوتبال ايران خواهد شد.

وي درباره ورزشگاه گسترش فولاد يادآور شد: ما در ورزشگاه بنيان ديزل بازي خواهيم کرد اين ورزشگاه يکي از بهترين ورزشگاه‌هاي ايران است و پس از آزادي امکانات بسيار خوبي دارد. البته مشکلاتي به علت تازه تاسيس بودن دارد که در صدد برطرف کردن آنها هستيم. ظرفيت اين ورزشگاه 15 هزار نفري است و زمين چمن آن بهترين زمين خاورميانه است.

خطيبي درباره شايعاتي که مبني بر حضورش در تراکتورسازي مطرح شده گفت: من اين موضوع را خبر نداشتم و روز گذشته از طريق خبرنگاران مطلع شدم. من اگر جاي جعفري بودم قرارداد توني اوليويرا را تمديد مي‌کردم. شايعاتي در تبريز به وجود آمده که به علت موفقيت رسول خطيبي تراکتورسازي مي‌خواهد بومي شود اما از همه مهمتر آرامش اين تيم است که براي آسيايي شدن تلاش مي‌کند.

وي درباره اينکه آيا خودش دوست دارد به تراکتورسازي برود، افزود: مسئولان صحبتي با من نکردند. فکر هم نمي‌کنم تراکتورسازي نيازي به من داشته باشد، خيلي‌ها دوست دارند سرمربي تراکتورسازي باشند، فرگوسن هم قبول مي‌کند سرمربي اين تيم شود، اما فکر کنم تنها گذاشتن گسترش فولاد ظلم به بازيکنان است. مطرح کردن اين مسائل کار کساني است که مي‌خواهند براي رسول خطيبي و تراکتورسازي حاشيه درست کنند.

خطيبي درباره امکانات باشگاه گسترش فولاد گفت: مشکلي با اين باشگاه ندارم قراردادم 2 ساله خواهد بود که در سال اول براي کسب رتبه تک رقمي تلاش مي‌کنيم و در سال دوم براي آسيايي شدن. مطرح کردن نام بازيکنان يک ميلياردي تنها بازارگرمي است.

وي در مورد اينکه آيا در ليگ برتر نيز به عنوان بازيکن به ميدان خواهد رفت، يادآور شد: تا ارديبهشت ماه در يک کلاس مربيگري شرکت مي‌کنم و مدرک خود را مي‌گيرم. اما قصد دارم در سال آينده به عنوان بازيکن سرمربي حضور داشته باشم. البته در فصل آينده خيلي کمتر به ميدان خواهم رفت و بازيکناني جذب مي‌کنيم که نيازي به حضور خطيبي نباشد.

خطيبي درباره زمان خداحافظي‌اش گفت: هنوز در اين باره تصميم نگرفته‌ام. من در اين فصل جزء سه بازيکن اول گسترش فولاد بودم. هنوز مي‌توانم بازي کنم و مشکلي ندارم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855391,46353913,054132,7502,546,549