عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 129
تاریخ انتشار: شنبه 24 فروردین 1392 - 22:30
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در سال 91 و اتمام اردوی آمادگی تیم ملی، اسامی شانزده بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی ایران به منظور حضور هر چه شایسته تر در رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال که برای اولین بار با حضور هجده تیم برگزار می شود را اعلام کرد.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، مسعود غلامی، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی، پوریا فیاضی، آرش کشاورزی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف و مجتبی یوسفی 16 بازیکن دعوت شده در این اردو هستند.

بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون والیبال بازیکنان دعوت شده ای که در کمیته انضباطی پرونده دارند، حضور و ادامه فعالیت شان در تمرینات تیم ملی منوط به نظر کمیته انضباطی فدراسیون والیبال می باشد.

در این اردو خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، حسین معدنی، ناصر شهنازی و ایرج مقدم به عنوان مربی، امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، احمد مساجدی مترجم، سیامک افروزی فیزیوتراپ، نوید مشجری آنالیزور، علیرضا پیشیاره ماساژور و میثم جعفری به عنوان مسوول تدارکات اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را تشکیل می دهند.

دعوت شدگان از هفتم فروردین امسال به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت در هفته زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.

به اساس این گزارش سعید معروف پاسور تیم ملی، به عنوان کاپیتان تیم ملی از این پس در میادین پیش رو تیم ملی کشورمان را همراهی می کند.

پیش از این علی نادی این سمت را بر عهده داشت.

رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال در مرحله بین قاره ای از 10خرداد آغاز می شود و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2445404,58912,296131,9922,545,791