عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1269
تاریخ انتشار: شنبه 12 دی 1394 - 19:31
نویسنده: admin
پیش بازی شهرداری ارومیه و سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال

چهاردهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر واليبال مردان، فردا يكشنبه سيزدهم دي ماه با برگزاري شش دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، بندرعباس، ارومیه، ورامین و زاهدان پیگیری خواهد شد.

تيم واليبال شهرداري اروميه كه با يك بازي بيشتر نسبت به حريفان در صدر جدول رده بندي قرار گرفته، در اين هفته ميزبان تيم با انگیزه سايپا تهران خواهد بود  که این دیدار ساعت 17 در سالن 6000 نفری غدير برگزار خواهد شد.

شاگردان جهانگير سيدعباسي در تیم شهرداري اروميه 6 و 9 دي ماه توانستند به ترتيب تيم هاي ثامن الحجج مشهد و گوهر کوير زاهدان را با نتايج مشابه سه بر صفر شکست دهند و اين بار با روحيه اي مناسب براي رقم زدن سومين برد متوالي پس از باخت مقابل تيم بانك سرمايه، در سالن غدير پا به ميدان مسابقه خواهند گذاشت تا در صورت پيروزي به صدرنشيني خود تداوم بخشند و بدون شك هيچ عاملي از انگيزه بالاي آنان براي حفظ صدرنشيني نخواهد كاست.

اما شاگردان ناصر شهنازي در تيم سايپا كه هفته گذشته را با ناکامی پشت سر گذاشته و 3 بر دو مقابل بازرگاني جواهري گنبد مغلوب شدند به خوبي بر اين امر واقفند كه با برد مقابل تيم شهرداري اروميه صعود در جدول رده بندي را تجربه خواهند كرد.

پس با اين حساب مي توان خوش بين بود كه فردا شاهد يك بازي مهيج و زيبا در سالن غدير اروميه ما بين تيم هاي شهرداري اروميه و سايپا تهران خواهيم بود.گفتني است، ديدار رفت دو تيم شهرداري اروميه و سايپا در خانه واليبال تهران با نتیجه سه بر يك به سود ارومیه خاتمه پذيرفت.

در حال حاضر تيم هاي شهرداري اروميه، بانك سرمايه، پيكان تهران، متين صالحین ورامين، شهرداري تبريز، ثامن الحجج، سايپا و آرمان ورزشي اردكان به ترتيب هشت تيم برتر جدول رده بندي مي باشند.

حمید حق بین به عنوان ناظر اين ديدار معرفی شده  و ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به ترتيب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت اين ديدار را بر عهده خواهند داشت.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1325404,47712,184131,8802,545,679