عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1231
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 آبان 1394 - 14:35
نویسنده: admin
کمالوند: سامان نریمان جهان را در نیم فصل جذب می کنیم

کمالوند درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بعد از کسب امتیاز از بازی های راه آهن و ذوب آهن و با برد خوبی که برابر پدیده داشتیم توانستیم وضعیت خودمان را در جدول بهبود بخشیم و سعی می کنیم در لیگ برتر امسال به رتبه تک رقمی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر نیز گفت: ما نامه کتبی به آقای تاج نوشتیم و گفتیم که این وقفه ها برای تیم ها اصلا مناسب نیست امیدواریم این وقفه ای که بخاطر تیم ملی افتاده است دوباره گریبان تیم را نگیرد، هر وقت خواستیم آماده بشویم برای مسابقات وقفه ای افتاده است که امیدواریم این وقفه ها حداقل کمکی که به ما نمی کند لااقل برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

فراز کمالوند درباره جذب بازیکن جدید گفت: به احتمال زیاد در نیم فصل یک مهاجم جذب می کنیم مهاجمی که جذب خواهیم کرد خارجی نبوده و داخلی است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به اینکه اگر سامان نریمان جهان به باشگاه گسترش فولاد برگردد شما علاقه ای به جذب این بازیکن دارید یا خیر گفت: سامان بخاطر سپری کردن خدمت سربازی به باشگاه تراکتورسازی رفته و نیم فصل خدمت سربازیش تمام می شود و به احتمال زیاد به گسترش برگردد و ما نیز به این بازیکن نیاز داریم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6721,4631,67214,187133,8832,547,682