عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1217
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 آبان 1394 - 12:58
نویسنده: admin
پوریا فیاضی: شهرداری ارومیه هنوز جای پیشرفت و بهتر شدن دارد

پوریا فیاضی در آستانه بازی تیمش مقابل تیم والیبال گوهر کویر زاهدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شرایط فشرده لیگ امسال نمی‌شود انتظار داشت در تمام بازی‌ها سه بر صفر پیروز شویم هر چند در بازی قبل توانستیم مقابل تیم سایپا آن‌هم در خانه حریف سه بر یک پیروز شویم.

وی افزود: البته بازی قبل در تمام ست‌ها تیم ارومیه پیشتاز بود وی در اواخر ست چند اشتباه از تیم ما باعث می‌شد تا اختلاف امتیاز کمتر شود هرچند بازهم توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

فیاضی گفت: حدود دو هفته است که در مسافرت به سر می‌بریم و این سومین بازی خارج از خانه‌ای است که در آن حاضر خواهیم شد؛ هرچند این مسافرت‌های طولانی باعث خستگی بازیکنان شده است اما با تمام توان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

کاپیتان تیم ملی امید ادامه داد: در هر بازی بازیکنان با تمام قدرت در میدان حاضر می‌شوند تا حداکثر امتیازات خارج از خانه را کسب کنیم و به بازی‌های خانگی برسیم چون در بازی‌های خانگی با توجه به حضور پرشور تماشاگران شرایط آسان‌تری داریم.

وی تصریح کرد: هر چند در بازی قبل با برد از زمین خارج شدیم اما از نظر مربیان عملکرد خوبی نداشتیم و این بسیار خوب است که مربیان انتظار بیشتری از تیم دارند چون مشخص است که تیم هنوز جای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

پوریا فیاضی اذعان کرد: تمام رقیبان برای ما قابل احترام هستند و هیچ تیم از نظر ما ضعیف به شمار نمی‌رود اما مهم نیست مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم چون فقط به برد و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم.

قدرتی‌زن تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: تیم زاهدان تیم جوان و با انگیزه‌ای است و با اینکه در بازیهای قبلی خود نتیجه نگرفته اما سعی دارد از یک جا روند امتیازگیری را آغاز کند که تیم ارومیه این اجازه را به آنها نخواهد داد.

وی گفت: امیدوارم بازی مقابل زاهدان بازی خوبی باشد و هر سه امتیاز را کسب کنیم تا دست پر به ارومیه بازگردیم و برای بازی بعدی که مقابل متین ورامین در ارومیه است آماده شویم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854781,46347812,993132,6892,546,488