عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1198
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 آبان 1394 - 14:50
نویسنده: admin
تراژدیک ترین تساوی فصل/تراکتور برد قاطعانه را با مساوی عوض کرد

در نیمه نخست این دیدار سرخ پوشان کار را خوب آغاز کردند و در دقیقه 17 بختیار رحمانی توپ را به سروش رفیعی داد که او با یک شوت زیبا نخستین گل این مسابقه را به ثمر رساند.

اما دقایقی بعد احسان پهلوان موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا کار به تساوی برسد.

با گذشت زمان سرخ پوشان جلو کشیدند تا در خانه نتیجه را به برتری تبدیل کنند و نیمه نخست در حال اتمام بود که این بار سروش رفیعی توپ را به روی دروازه مظاهری ارسال کرد که بختیار رحمانی توپ را به تور دروازه ذوبی ها چسباند تا نیمه نخست با برتری تراکتورسازی پایان یابد.

در نیمه دوم تراکتورسازان باز هم هجومی ظاهر شدند و توانستند در دقیه 54 توسط شاهین ثاقبی به گل سوم دست یابند.

پس از این گل تراکتورسازان موقعیت های دیگری هم داشتند که توسط بازیکنان این تیم از دست رفت ولی در دقیقه 75 بختیار رحمانی یک بار دیگر موفق به گلزنی شد ولی مرتضی تبریزی در دقیقه 81 یکی از گل های خورده را جبران کرد تا نتیجه 4 بر 2 شود.

در دقیقه 86 نیز کاوه رضایی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

ذوب آهنی ها که اصلاً دوست نداشتند در تبریز بازنده باشند به حملات خود ادامه دادند و در حالی که بازی با برد تراکتورسازی رو به اتمام بود دانیال اسماعیلی فر کار را به تساوی کشاند.

تراکتورسازی تبریز:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، سینا عشوری، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی (90 میرهانی هاشمی)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی (81 احمد عبدالله زاده) و حمزه یونس( 79 مهرداد بایرامی)

سرمربی: تونی اولیویرا

ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی (46 حجت حق وردی)، ولید اسماعیل (75 مسعود حسن زاده)، هادی محمدی، اکبر صادقی (58 مرتضی تبریزی)، قاسم حدادی فر، کاوه ضایی، احسان پهلوان، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر و مهدی رجب زاده

سرمربی: یحیی گل محمدی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6671,4631,66714,182133,8782,547,677