عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1197
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 آبان 1394 - 14:35
نویسنده: admin
خداپرست: نباید هیچ تیمی را در لیگ والیبال دست کم گرفت

ساسان خداپرست پیش از دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه و ثامن الحجج(ع) مشهد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مشهد شاید از نظر بازیکن ضعیف تر از ارومیه باشد ولی به علت داشتن امتیاز میزبانی از ما قوی تر است و به یقین همه تیم ها تلاش می کنند تا از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود نهایت بهره را ببرند.

وی اظهار کرد: مهمترین مهره تیم ثامن الحجج(ع) مشهد حضور امیر حسینی باتجربه در ترکیب این تیم است که در پست پاسور رهبری خوبی بر روی هم تیمی هایش دارد که در تغییر نتیجه بازی تاثیرگذار است.

خداپرست همچنین گفت: تیم شهرداری ارومیه با پیروزی ارزشمندی که طی هفته گذشته برابر بانک سرمایه کسب کرد، گام نخست را محکم برداشته است و در صورت کسب سه امتیاز از نماینده مشهد با فراغ بال بیشتری به دیدار سومش مقابل سایپا خواهد رفت.

وی در خصوص دیدار نخست ارومیه و بانک سرمایه در سالن غدیر ارومیه گفت: به جرات ادعا می کنم که سالها بود چنان والیبال زیبایی در لیگ برتر ایران ندیده بودیم و از تماشای بازی بسیار لذت بردم.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار رقابتهای لیگ برتر ایران چهارشنبه هفته گذشته به پیروزی 3 بر یک برابر بانک سرمایه دست یافته است.

نماینده ارومیه در هفته دوم این رقابتها از ساعت 17 امروز چهارشنبه در سالن مهران مشهد به مصاف تیم ثامن الحجج(ع) این شهر می رود.

غفار درخشنده به عنوان ناظر و مرتضی اکرمی به عنوان داور اول با کمک داود نافعی امر قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

امسال این رقابتها با حضور 12 تیم سایپا، بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، زاهدان، پارس مهر فارس، آرمان اردکان و کاله مازندران در یک گروه برگزار و سپس هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند.

تیم پیکان تهران قهرمان فصل گذشته، به علت حضور در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان بزرگترین غایب در هفته دوم لیگ کشورمان است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418853175693,12210,829130,5252,544,324