عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1196
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 آبان 1394 - 14:18
نویسنده: admin
نقش رسانه های آذربایجان غربی پس از حواشی لیگ والیبال قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: نقش موثر و مثبت رسانه های محلی آذربایجان غربی در تقویت حاکمیت ملی و ایجاد وفاق و همدلی بین اقوام استان پس از حواشی ایجاد شده در دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه و بانک سرمایه قابل تقدیر است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه، عباس حسن خانی با اشاره به حواشی مسابقه بین تیم های والیبال شهرداری ارومیه و بانک سرمایه گفت: شهر عشاق والیبال ایران و آسیا در اکثر مسابقات با انبوه تماشاگران فهیم و ورزش دوست ارومیه مواجه بوده و مردم این خطه طی سالهای طولانی همیشه و در همه حال پشتیبان ورزشکاران خود بوده اند.

وی با بیان اینکه تماشاگران ارومیه همدل و یک صدا ضمن رعایت حرمت و شخصیت بازیکنان حریف در میدان مسابقه، به تشویق و ایجاد انگیزه در ورزشکاران شهر خود پرداخته اند، افزود: ورزشکاران تیم حریف در ارومیه ملی پوشانی هستند که در سطح ملی دل در گرو موفقیت و پیروزی آنها داریم و طرفداران تیم شهرداری ارومیه نیز بر این باور هستند که ورزش باعث ایجاد وحدت و وفاق ملی در جامعه شده است.

حسن خانی بیان کرد: در شهر رنگین کمان اقوام و اقلیت ها، تمام آحاد جامعه با هر نوع گرایش سیاسی، مذهبی، قومی و دلبستگی های دیگر یک نقطه مشترک دارند و آن موفقیت تیم محبوبشان است که به یقین موفقیت ملی نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: در دیدار روز چهارشنبه گذشته تیم شهرداری با تیم بانک سرمایه، عده بسیار اندکی که تعداد آنها کمتر از یک درصد تماشاگران فهیم داخل سالن بود، نسبت به تعدادی تماشاگر دیگر که هم جهت با آنها در صدد تشویق تیم شهرداری ارومیه بودند، توهین کرده اند که به یقین این گونه حرکت های نامتعارف در شهر ارومیه و فضای ورزشگاه ها هرگز جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.

فرماندار ارومیه همچنین گفت: به طور یقین اقدامات لازم در سالمسازی محیط های ورزشی صورت گرفته و تدابیری اتخاذ می شود که همه آحاد جامعه در فضایی اخلاقی و مطلوب به تشویق ورزشکاران و تیم محبوب خود بپردازند.

وی با اشاره به نقش برخی رسانه های بیگانه که در پی بر هم زدن نظم عمومی جامعه و تحریک احساسات قومی بودند، افزود: بسیار خرسندیم که این توطئه با هوشیاری مردم و درایت اصحاب رسانه محلی در نطفه خفه شد.

حسن خانی اظهار کرد: بار دیگر ثابت شد که مردم ارومیه به حق شایسته سکونت در شهری هستند که رنگین کمان اقوام، اقلیت ها و مذاهب گوناگون به شمار می رود و بی شک در همه حال از این سرمایه معنوی حفاظت و پاسداری خواهند کرد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,3705404,71512,422132,1182,545,917