عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1189
تاریخ انتشار: دوشنبه 04 آبان 1394 - 13:34
نویسنده: admin
بررسی بازیهای هفته دوم ليگ برتر واليبال/شهرداری ارومیه و ثامن الحجج مشهد

 

 

دیدار تیم‌های متین صالحین ورامین و کاله آمل در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

آملی‌ها در شرایطی در سالن شهید گل عباسی میهمان ورامینی‌ها هستند که لیگ 94 را با برد سه امتیازی آغاز کردند و در مقابل شاگردان محمد ترکاشوند در هفته نخست مقابل تیم تازه وارد اردکان تنها یک امتیاز کسب کردند.

این هفته در خانه والیبال تهران، نارنجی پوشان سایپا میزبان بازرگانی جواهری گنبد خواهند بود. شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا که تنها تیم میهمان پیروز هفته نخست این رقابت ها بودند، در هفته دوم برای کسب دومین پیروزی به میدان می روند.

تیم جواهری گنبد در هفته نخست موفق به شکست ثامن الحجج مشهد شد و هم اکنون با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. سایپا نیز با دو امتیاز در رتبه پنجم جدول است و پیروز جدال دو تیم رتبه اش در جدول بالاتر خواهد بود.

تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان که نخستین حضور لیگ برتری خود را در جام بیست و نهم تجربه می کند، در دومین هفته لیگ برتر، میهمان آلومینیوم المهدی هرمزگان است. آرمانی ها که در هفته نخست موفق به کسب دو امتیاز از متین شدند، در این هفته به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند و باید منتظر عملکرد نماینده هرمزگان در این بازی بود. این در حالی است که شاگردان عبدالرئوف بستگانی سرمربی آلومینیوم در هفته نخست در تهران مغلوب پیکان شدند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه نایب قهرمان سال گذشته این هفته در سالن مهران مشهد میهمان ثامن الحجج خراسان خواهد بود. ارومیه نیز با سه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای حفظ جایگاه و ارتقاء آن نیاز به برد در این دیدار را دارد.

شاگردان جبار قوچان نژاد که در هفته نخست مغلوب جواهری شدند، در این مسابقه به دنبال کسب سه امتیاز با استفاده از شرایط میزبانی هستند.

تیم والیبال گوهر کویر زاهدان در نخستین بازی خانگی در لیگ برتر امسال مقابل تیم شهرداری تبریز بازی دارد. هم اکنون زاهدانی‌ها بدون امتیاز در رتبه دوازدهم جدول هستند و شهرداری تبریز با یک امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده است. هر دو تیم در هفته نخست مغلوب حریفان شدند و این هفته در پی کسب نخستین بردشان هستند.

تیم والیبال بانک سرمایه قرار بود این هفته به مصاف خودروسازان برود اما به دلیل حضور پیکان در مسابقات جام باشگاه های جهان این هفته استراحت خواهد داشت تا پس از بازگشت این تیم دیدار معوقه خود را برگزار کند.

هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری پنج دیدار در تهران، بندرعباس، مشهد،‌ ورامین و زاهدان پیگیری می‌شود.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته نخست به قرار زیر است:

1- کاله مازندران 3 امتیاز

2- پیکان تهران 3 امتیاز

3- جواهری بازرگانی 3 امتیاز

4- شهرداری ارومیه 3 امتیاز

5- سایپا 2 امتیاز

6- آرمان ورزشی اردکان 2 امتیاز

7- متین صالحین ورامین یک امتیاز

8- شهرداری تبریز یک امتیاز

9- بانک سرمایه بدون امتیاز

10- ثامن الحجج خراسان بدون امتیاز

11- آلومینیوم المهدی هرمزگان بدون امتیاز

12- گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,6501,4631,65014,165133,8612,547,660