عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1183
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مهر 1394 - 15:11
نویسنده: admin
پزشک تیم شهرداری ارومیه خبر داد: مصدومیت حامد رضایی جدی است

جواد پرویز افزود: رضایی در جریان تمرینات عصر روز شنبه دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پای چپ شد و درد شدیدی در این ناحیه احساس می کرد.

وی اظهار کرد: بلافاصله عکسبرداری ام.آر.آی از پای این بازیکن انجام شد و مشخص شد که عضله دوقلوی پای چپ وی دچار کشیدگی نسبتاً شدیدی شده است.

پرویز گفت: هم اکنون مراحل فیزیوتراپی و درمان این بازیکن ادامه دارد و تمام تلاش ما بر این است که رضایی به بازی روز چهارشنبه در مقابل بانک توسعه برسد.

وی ادامه داد: به اظهار خود بازیکن، میزان درد در ناحیه آسیب دیده تا حد زیادی کاهش یافته است ولی این امر دلیل بر بازی وی در یک مسابقه سخت و نفس گیر نیست، چرا که امکان آسیب دیدگی بیشتر و افزایش طول درمان را در پی دارد.

حامد رضایی سرعتی زن اول تیم والیبال شهرداری ارومیه، امسال به جای نیکولای نیکولوف بلغارستانی در اختیار این تیم قرار گرفته است.

کادر فنی تیم شهرداری ارومیه در صورت رفع نشدن مصدومیت رضایی برای دیدار هفته نخست مقابل تیم بانک سرمایه، مجبور به استفاده از جواد محمدی نژاد دیگر بازیکن بومی این تیم در پست سرعتی زن خواهد شد.

لیگ برتر والیبال از روز 29 مهرماه آغاز می شود که برابر قرعه کشی صورت گرفته، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین هفته این رقابت ها در ارومیه میزبان تیم بانک سرمایه خواهد بود.

این دیدار از ساعت 17 روز چهارشنبه جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

محمود حداد و یونس حسن زاده به عنوان ناظران این دیدار و علی اصغر حاجی کاظمی به عنوان داور اول با کمک محمد عشق دوست قضاوت آن را بر عهده دارند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854236193,0906,220125,9162,539,715