عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1129
تاریخ انتشار: شنبه 18 مهر 1394 - 16:16
نویسنده: admin
چمن گلی: ورزش بستری مناسب در تبادلات فرهنگی جوامع است

عبدالله چمن گلی در مراسم قرعه کشی تورنمنت چهارجانبه فوتسال ارومیه در محل هتل پارک این شهر که با شرکت تیم های امید و بزرگسالان ایران و روسیه برگزار خواهد شد، افزود: به یقین فلسفه وجودی مسابقات ورزشی علاوه بر رقابت، ایجاد رفاقت و دوستی بین ورزشکاران کشورهای مختلف جهان است.

وی اظهار کرد: میزبانی تورنمنت چهار جانبه فوتسال و حضور دو تیم قدرتمند از کشور روسیه فرصتی مناسب برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان به واسطه حضور در سالن و کسب تجربیات بیشتر برای ورزشکاران استان از این رویداد مهم ورزشی است.

به گزارش ایرنا، با برگزاری مراسم قرعه کشی این مسابقات که با حضور آرش جابری دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام شد، مقرر گردید از ساعت 16:15 دقیقه امروز شنبه دو تیم ملی بزرگسالان ایران و روسیه به مصاف هم بروند و سپس از ساعت 18:15 دقیقه دو تیم ملی امید ایران و روسیه مقابل هم صف آرایی کنند.

بر همین اساس، روز یکشنبه نیز در دومین روز این مسابقات ابتدا ساعت 14 دیدار دو تیم ملی امید دو کشور برگزار می شود و پس از آن تیم های بزرگسالان فوتسال ایران و روسیه در ساعت 16 با هم رقابت خواهند کرد.

تمرینات آماده سازی هر چهار تیم عصر روز جمعه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم ها زیر نظر مربیان و کادر فنی خود به انجام تمرینات گرم کردن و بازی با توپ پرداختند.

در حاشیه مراسم قرعه کشی این مسابقات، جشن تولد سه بازیکن تیم ملی امید و بزرگسالان به نام های مرتضی عزتی، علیرضا رفیعی و حسین طیبی با فوت کردن شمع کیک تولد به همراه شادی تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران در ارومیه برگزار شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2565404,60112,308132,0042,545,803