عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1111
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 مهر 1394 - 12:23
نویسنده: admin
فهیمی: آذربایجان غربی به قطب پرتاب چکش ایران تبدیل شده است

حسین فهیمی در گفتگو با فارس، با اشاره به اینکه خانه پرتاب چکش در مرکز استان وجود دارد، گفت: با توجه به وجود نفرات مستعد و تلاشگر در این ماده نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز در این زمینه مبادرت کرده‌ایم، تا از این رهگذر امکان پرورش استعدادها وجود داشته‌باشد.

این فعال ورزشی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین هیئت دو و میدانی استان همچنین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی جهت تسهیل استعدادیابی در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: مربیان ما با همکاری و هماهنگی‌ صورت‌گرفته توسط سازمان آموزش و پرورش جهت استعدادیابی در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی به بررسی آمادگی جسمانی و مهارت‌هایشان با همکاری آموزش و پرورش همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: در سطوح سنی نونهالان، نوجوانان همچنین جوانان مسابقاتی برگزار می‌شود تا نفرات ممتاز شناسایی شود.

این مسئول به آغاز اجرای طرح «گزینش دونده‌های ممتاز مدارس» از ابتدای مهر ماه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مدیران مدارس اعم از دخترانه و پسرانه به طور قطع در این زمینه راهگشا خواهد بود.

وی بر ضرورت تجهیز سخت‌افزاری و تامین امکانات مورد نیاز همچنین منابع مالی لازم در هیئت‌های شهرستانی تاکید و تصریح کرد: عمکرد قابل قبول و چشمگیر هیئت‌های مورد اشاره به طور قطع تاثیر سازنده‌ای بر عملکرد هیئت استانی همچنین فدراسیون دو و میدانی خواهد داشت.

رییس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی با اظهار اینکه این رشته به عنوان مادر ورزش‌ها باید همواره مورد توجه ویژه مسئولان تصمیم‌ساز در حوزه ورزش و جوانان به ویژه وزارت متبوع قرار گیرد، گفت: در این صورت می‌توان بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی سایر رشته‌ها فراهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دو و میدانی ، آذربایجان غربی ، فهیمی ، پرتاب چکش

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2825404,62712,334132,0302,545,829